ایلام بیدار08:56 - 1399/02/31

بازگشت تماشاچیان به «عصر جدید»

ادامه سری دوم «عصر جدید» از عید فطر روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. بنابراین از هفته آینده منتظر این برنامه باشید.

به گزارشايلام بيدار، هفته پیش احسان علیخانی از آغاز ضبط ادامه برنامه «عصر جدید» بدون حضور تماشاگران خبر داد مجری و تهیه کننده «عصر جدید» بدون نام بردن از برنامه های دیگر تلویزیون، از «احساس خطر» گفت و توضیح داد چرا می خواهد برنامه بدون حضور تماشاگران باشد. حالا اما سازندگان «عصر جدید» به این نتیجه رسیده اند که برنامه با تماشاچی ضبط شود.

سازندگان برنامه «عصر جدید» بتازگی دور هم جمع شده اند و در یک روز دو قسمت را ضبط کرده اند. این دو قسمت بدون حضور تماشاچی است. یعنی طبق همان وعده ای که احسان علیخانی هفته پیش داده بود، برنامه بدون تماشاچی استارت خوده است. همان طور که در نوروز دیدیم، «عصر جدید» بدون تماشاچی شور و نشاط ندارد و بخشی از هیجان خود را از دست می دهد. لابد این بار هم سازندگان برنامه ، متوجه این ضعف شده اند و چاره را در حضور تماشاچی دیده اند.

بعد از ضبط دو قسمت بدون تماشاچی، قرار بر این شده است که برنامه از امروز (‌یک شنبه) با حضور تماشاچیان آماده شود. بر اساس برنامه ریزی سازندگان، «عصر جدید» روزهای یک شنبه و چهارشنبه ضبط دارد و هر بار دو قسمت آماده می شود. این اتفاق هم با رعایت فاصله مناسب بین تماشاچیان رقم می خورد. از آن طرف ، سازندگان ملزم به فراهم کردن همه شرایط بهداشتی شده اند؛ مثل تهیه ماسک، دستکش، ژل شست و شو، ضدعفونی کردن محیط و ...

ادامه سری دوم «عصر جدید» از عید فطر روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. بنابراین از هفته آینده منتظر این برنامه باشید. بعد از آن قرار است پخش برنامه روزهای پنج شنبه و جمعه به شکل هفتگی ادامه داشته باشد.برنامه «عصر جدید» تا ابتدای زمستان روی آنتن شبکه سه خواهد بود. طبق برنامه ریزی قرار است مسابقه فینال در شبکه یلدا برگزار شود. این بار هم تصمیم این است تا برنامه به شکل زنده روی آنتن برود.