ایلام بیدار08:48 - 1399/02/29

پرگار جای زیرخاکی روی آنتن شبکه یک

سریال پرگار ، قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می کند که مقطعی از روزگار ، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.

به گزارشايلام بيدار، مجموعه خانوادگی و ملودرام  «پرگار» از سه شنبه ۶ خرداد روی آنتن می‌رود. سریال «پرگار» با قصه ای   اجتماعی درباره روابط  خانوادگی ، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است. 

شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب ، برای ایجاد تنوع  ژانر نمایشی ، اینبار  سراغ سریالی ملودرام با قصه ای اجتماعی رفته است.

 

سریال پرگار ، قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می کند که مقطعی از روزگار ، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته  ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.


این مجموعه نمایشی از سه شنبه ۶ خرداد هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می شود. پنج شنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنان می رود . پیش از این قرار بود مجموعه پرگار در اواخر بهمن ماه پخش شود که بعلت برنامه های انتخاباتی شبکه یک ، پخش آن به پس از ماه مبارک موکول شد .


مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی ، بهرنگ علوی ، بابک کریمی ، فریبا جدیکار،الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پور رحمانی،  زهره نعیمی و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.


سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پور رحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.