ایلام بیدار09:00 - 1399/02/27
امام جمعه مهران در گفتگو با ایلام بیدار:

روز قدس گفتمان حمایت از مظلوم است

امام جمعه شهرستان مهران گفت: روز قدس گفتمان حمایت از مظلوم است اسلام دینی است که همیشه از مظلوم با هر شرایطی دفاع کرده است.

حجت الاسلام "عبدالله امینی "،امام جمعه شهرستان مهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت: روز قدس گفتمان حمایت از مظلوم است اسلام دینی است که همیشه از مظلوم با هر شرایطی دفاع کرده است.


امام جمعه مهران اظهار کرد:مظلوم یاری و ظالم ستیزی از استراتژی های مهم کشور ماست که بر گرفته از روایات اسلامی است. از همان ابتدا  دشمنان انقلاب خیلی تلاش کردند که در جریان مذاکرات کاری کنند که کشور ما، اسراییل را به رسمیت بشناسد منتهی کشور ما هرگز قبول نکرد ولی فقیه ما امام المسلمین امام خامنه ایی محکم ایستادند و فرمودند استراتژی ما نابودی کامل اسراییل است و مسلما ما اگر بتوانیم قطعا اسراییل را نابودخواهیم کرد .

امام جمعه مهران افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام فرمودند : آمریکایی‌ها بدانند جمهوری اسلامی از مواضعی همچون ظلم‌ستیزی و دفاع از فلسطین دست بر نمی‌دارد و از تلاش برای احقاق حقوق ملت کوتاه نمی‌آید.
حجت الاسلام امینی در ادامه گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین و راهپیمایی پر شور مردم در این روز بزرگ نشان می دهد که مسلما مساله فلسطین خارج از مذاکرات هسته ایی است و پیام روز قدس برای استکبار این است که استراژی جمهوری اسلامی ایران حذف و نابودی کامل اسراییل است و مسلما نابودی اسراییل مطابق سنت الهی است.

امام جمعه مهران بیان داشت: امسال روز قدس و تعظیم این روز بزرگ از هر زمانی مهمتر است چون استکبار جهانی با مطرح کردن طرح معامله قرن به دنبال تثبیت رژیم منحوس صهیونیستی و حذف فلسطین است هدف از معامله قرن غصب حداکثری سرزمین فلسطین و یهودی سازی کامل قدس شریف است که متاسفانه در این معامله بعد از استکبار، بعضی کشورهای خائن مثل عربستان و امارات نقش اساسی دارند و البته مسلمانان جهان بلکه فرزانگان جهان اجازه این معامله را نخواهند داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این معامله از قبل شکست خورده است.
 امام جمعه مهران اضافه کرد:حمایت از فلسطین، امنیت کشور و منافع آن را تامین می کند اگر کشورهای اسلامی از فلسطین حمایت می کردند ما شاهد مظلومیت مردم یمن و بحرین و عراق و سوریه نبودیم تنها راه نجات حکومت ها و ملت ها، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت در مقابل استکبار است و بنده صراحتا عرض می کنم که ما به دنبال نابودی اسرائیل هستیم و آرزوی جوانان ما اینست که ان شاء الله اسرائیل نابود شود و همه ما نماز جمعه را در بیت المقدس و به امامت مقام معظم رهبری اقامه کنیم .
وی تاکید کرد:البته امسال کشور ما و بلکه همه جهان مبتلی به ویروس منحوس و متقلب کرونا شده است و همه مردم عزیز کشورمان و به ویژه شهرستان مهران منتظر تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا در کشور هستند اگر اعلام حضور شما قطعا همه مردم برای ابراز انزجار و برائت از کافران صهیونیست در راهپیمایی حضور خواهند داشت البته در صورت عدم تصویب برگزاری راهپیمایی باز تمهیداتی چیده شده است که این روز مقدس، تعظیم شود که ان شاء الله به مردم شریف مهران اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/