ایلام بیدار10:17 - 1399/02/24
‍ ‍ ‍ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهران:

پنج هکتار از اراضی ملی حاشیه روستای بانرحمان از ید متصرفین خارج شد

‍ ‍ ‍ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهران گفت:پنج هکتار از اراضی ملی حاشیه روستای بانرحمان از ید متصرفین خارج شد.

به گزارشايلام بيدار، طاهری  رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مهران با اعلام این خبر گفت:در راستای بازدید گشت مشترک دادستان محترم شهرستان مهران  و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهران از اراضی ملی طبق تبصره الحاقی ماده 55 قانون حفاظت و حمایت از جنگلها و مراتع 5هکتار از اراضی ملی حاشیه روستای  بانرحمان که به تصرف افراد سود جوء قرار گرفته بود توسط  نیروهای این اداره رفع تصرف گردید.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی ادامه داد: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد 690 تا 693 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف،با فردمتجاوز برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.
طاهری در پایان گفت: مأمورین حفاظت از منابع طبیعی به صورت 24 ساعته آماده حراست از عرصه های ملی هستند و مردم طبیعت دوست می توانند هرگونه تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی را از طریق تماس با شماره 1504 (کد امداد جنگل و مرتع) اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با متجاوزین برخورد قانونی صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/ر