ایلام بیدار16:25 - 1399/02/20
ایلام بیدارگزارش می دهد؛

سپاه در سنگر کمک مومنانه/توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ایلام

سپاه این روزها در سنگر کمک مومنانه در خط مقدم قرار دارد و برای رفع نیازمندی های اقشار آسیب پذیر از کرونا همه تلاش خود را به کار گرفته است

به گزارشايلام بيدار،از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، سپاه همیشه در خط مقدم برای دفاع از ارزشها و آرمانها ایستاده است و همچنان با تمام توان در این راه قدم برمی دارد، سپاه و بسیج در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز ایستادگی خود را نشان داده اند و در طول این سالها در حوادث و بلایا مانند سیل، زلزله و یا ویروس اخیر کرونا همیشه در کنار مردم بوده و برای کاهش مشکلات مردم از دل و جان ایثارگری کرده اند.

کمک مومنانه اقدام اخیر  سپاه برای کمک به نیازمندان

در پی شیوع کرونا برخی از کسب و کارها تعطیل شد و اقشار آسیب پذیر در فشار قرار داشتند که این بار سپاه پاسداران در قالب کمک مومنانه وارد میدان شد تا بار دیگر در راستای کمک به محرومین گام بردارد.

همه با هم این روزها برای کمک مومنانه آستین همت بالا زده اند و سپاه نیز برای کمک به محرومین آسیب دیده از کرونا جانانه خدمت می کند و بسته های مواد غذایی را تهیه و در بین محرومین توزیع می کند.

محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر مهمترین هدفی است که سپاه در نظر دارد، با این هدف سالهاست که در مسیر خدمت تلاش می کند و هر روز استپار تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد.

تلاقی ماه رمضان و کمک مومنانه

در این روزهایی که ماه رمضان، ماه بندگی خدا از راه می رسد، اقلام غذایی و خوراکی با همت والای سپاه و بسیج بسته بندی شده تا در در نیمه  این ماه پر خیر و برکت به دست نیازمندان برسد.

 

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در استان ایلام

سرهنگ "قدرت اله کریمیان "،جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:  امروز همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)درمرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و همدلی ۱۰ هزار بسته غذایی  در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.

سرهنگ کریمیان اظهار کرد:این کمکها توسط گروههای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج جمع آوری شده و با حفظ شان و کرامت انسانی در هفته جاری در سراسراستان توزیع می شود.

وی افزود:درمرحله اول رزمایش کمک مومنانه که طی هفته های گذشته در سطح  استان اجرا گردید تعداد10هزار بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد تومان در بین جامعه  هدف توزیع شد.

 

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: انشالله طی هفته های آینده با مشارکت ستاد اجرایی امام (ره)مرحله سوم کمکهای مومنانه را اجرایی خواهیم کردکه17هزار بسته به ارزش تقریبی 5میلیارد تومان خوهد بود که درمجموع سه مرحله کمک صورت گرفته بیش از11میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

 


 

شاد کردن خانواده هایی که بر اثر کرونا دچار مشکل شده اند هدف اصلی این رزمایش عظیم و بزرگ است که در جای جای ایران اسلامی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/