ایلام بیدار05:34 - 1399/02/17
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران:

لزوم پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی دهلران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران برلزوم پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی دهلران تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با منابع طبیعی در این زمینه همکاری کنند.

به گزارشايلام بيدار،صابر نجومی"،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران در دیدار با مسئولان منابع طبیعی شهرستان اظهار کرد: در راستای پیگیری مصوباتقبلیو حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان و اجرای طرح‌های صیانت از اراضی ملیبه منظورپیشگیری از آسیب‌های زیست محیطی اینجلسهبرگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و جلوگیری ازآتش سوزی‌هایاحتمالی همه دستگاه‌های عضو ستاد باید با منابع طبیعی شهرستان دهلران همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان و دبیرشورای حفاظتازارضیملی و منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: هدف اصلی از تشکیل جلسات شورایحفاظتاز اراضی ملی همگرایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها باحمایتدستگاه قضاییبه منظورجلوگیری از تصرفغیر قانونیاراضی ملی و منابع طبیعی است.

رئیسادارهمنابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در دیدار با داستان دهلران گفت: یگانحفاظتشهرستان دهلران به صورتشبانه روزیدر سطح عرصه‌های ملی گشت زنی می‌کنند.

نصر اللهپارسه ضمنتقدیراز همکاری خوب دستگاه قضا باادارهمنابع طبیعیدر خصوصصیانت ازارضیملی گفت: منابع طبیعی دهلران در راستای صیانت از عرصه‌های ملی در سطح شهرستان با متخلفین برخورد قانونی کرده و در این راستا نیز پرونده برای آنهاتشکیل شدهکه در حال سیر مراحل قانونی است.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و وسعت شهرستاندر خصوصآتش سوزی‌های احتمالی نیازمند همکاری برخی دستگاه‌های شهرستان است.