ایلام بیدار10:25 - 1399/01/21
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول؛

حضور سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم، تضمین کننده امنیت روانی جامعه

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت:حضور سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی، تامین کننده امنیت روانی در جامعه است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در جلسه تعاملی با سپاه و بسیج شهرستان گفت : تعامل و همکاری نزدیک نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ضمن تامین امنیت پایدار در سطح جامعه، می‌تواند زمینه ساز مشارکت مردمی در شهرستان باشد.

او افزود : با توجه به گستردگی ماموریت‌ها در نیروی انتظامی خصوصاً در زمان حال با توجه به شیوع ویروس کرونا و معطوف شدن برخی از اقدامات این پلیس به جلوگیری از شیوع این ویروس، نیاز است سپاه ناحیه شهرستان با تشدید فعالیت گشت‌های رضویون، پلیس شهرستان را در برقراری تامین امنیت یاری نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: سپاه ناحیه شهرستان در همه ماموریت‌های انتظامی در کنار پلیس، حضور فعال داشته و از همکاری و تعامل بسیج با نیروی انتظامی در برقراری تامین امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در ادامه سرهنگ هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر و برخاسته از بطن جامعه دانست و اظهار داشت: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است و در هر نقطه‌ای از شهرستان که انتظامی احساس نیاز کند گشت رضویون در تامین امنیت مشارکت خواهد کرد.

او با بیان اینکه سپاه همیشه خود را خادم ملت دانسته و در هر زمنیه‌ای که نیاز باشد در کنار مردم و همراه مردم است، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، ضمن سم پاشی و گند زدائی سطح شهرستان، نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت نیروی انتظامی اقدام و تا هر زمانی که لازم باشد با اقتدار در این طرح، مشارکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر