ایلام بیدار08:30 - 1399/01/18

نوری: سعادتمند می‌تواند به استقلال کمک کند/ وزارت ورزش میان پرسپولیس و استقلال فرق می‌گذارد

پیشکسوت استقلال گفت: سعادتمند دید مثبتی نسبت به مسائل دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند.

به گزارشايلام بيدار،محمد نوریپیشکسوتتیم فوتبال استقلالدر خصوص تغییرات مدیریتی در این باشگاه و انتخاباحمد سعادتمندبه عنوان مدیرعامل جدید استقلال اظهار داشت: به اعتقاد من وزارت ورزش چند سال است که در انتخاب مدیرعامل برایاستقلال و پرسپولیسفرق می‌گذارد و علیه استقلال تبعیض وجود دارد. ابتدافتح الله زادهرا آوردند که مدیر بسیار خوبی است و می‌توانست کمک زیادی بکند، اما پشت او را خالی کردند. به فتح الله زاده کمکی نمی‌شد و او وقتی فشار‌ها و بدهی‌های مالی باشگاه را دید تصمیم گرفت استعفا بدهد.

سعادتمند ریسک بزرگی کرد که با وجود بدهی‌های فراوان هدایت باشگاه را برعهده گرفت

اگر از سعادتمند حمایت نشود، سرنوشت او هم مانند فتح الله زاده می‌شود و استعفا می‌دهد. سعادتمند ریسک کرد که مدیرعامل استقلال شد و کار خیلی بزرگی کرد که هدایت باشگاهی مانند استقلال که میلیارد‌ها بدهی دارد را برعهده گرفت. امیدوارم او بتواند از پس مشکلات بربیاید و همه ما در این راه باید به او کمک کنیم.

سعادتمند می‌تواند به استقلال کمک کند

نوری در ادامه گفت: پیش از این که سعادتمند از هیئت مدیره استقلال استعفا بدهد و برود، با او جلسه‌ای داشتیم. او انسان مثبتی است و به مسائل نگاه خوبی دارد و می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند. البته مهم‌ترین چیز این است که سعادتمند بتواند مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند، زیرا هر کسی که در جایگاه مدیرعاملی استقلال است، اولویتش باید برطرف کردن مشکلات مالی و پرداخت بدهی‌ها باشد. در حال حاضر مشکلات مالی تبدیل به معظلی شده که به تیم آسیب زیادی می‌رساند. اکنون طلبکاران برای دریافت پولشان از استقلال به فیفا شکایت می‌کنند و باشگاه باید بتواند بدهی‌ها را پرداخت کند تا کار به شکایت نرسد. به شخصه نظر مثبتی روی سعادتمند دارم و فکر می‌کنم او می‌تواند کمک حال استقلال باشد.

وزارت ورزش میان استقلال و پرسپولیس فرق می‌گذارد 

او با انتقاد از وزارت ورزش به دلیل بی توجهی به استقلال  گفت: استقلال باشگاه دولتی است که زیرنظر وزارت ورزش اداره می‌شود؛ بنابراین وزارت ورزش باید به استقلال کمک کند. استقلال حامی مالی هم دارد، اما پولی که از این راه به دست می‌آورد برای پرداخت مطالبات بازیکنان، هزینه سفر‌ها و برگزاری تمرینات و اردو‌ها کافی نیست. وزارت ورزش باید به استقلال کمک شایانی بکند که الحمدالله به پرسپولیس به اندازه کافی می‌رسد، اما درباره استقلال این طور نیست و وزارت ورزش فرق آشکاری میان ۲ تیم می‌گذارد.

ورود فرهاد به مسائل مدیریتی اشتباه است

نوری درباره انتقاد فرهاد مجیدی از شرایط مدیریتی باشگاه استقلال گفت: یک سال آخر بازیگری ام با فرهاد همبازی بودم. او پسر خوبی است و میان هواداران محبوبیت زیادی دارد، اما به اعتقاد من نباید وارد بحث‌های مدیریتی شود. هر کسی وظیفه‌ای دارد و فرهاد باید در حوزه فنی کار کند و با این صحبت‌ها خودش را به حاشیه نبرد. نمی‌دانم چه کسی مشاور فرهاد است، اما به اعتقاد من او باید یک مشاور خوب در کنارش داشته باشد. برای فرهاد احترام زیادی قائلم. او در سخت‌ترین شرایط به استقلال آمد، اما مسائل مدیریتی برعهده کادر مدیریتی باشگاه است و ورود فرهاد به این مسائل یک اشتباه است.

تمدید تعطیلی لیگ بهترین تصمیم بود

پیشکسوت استقلال درباره تعطیلی لیگ و ابهام در برگزاری ادامه مسابقات گفت: سلامت مردم و بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است. با وجود این که باشگاه‌ها و بازیکنان ضربه می‌خورند و ممکن است رقابت‌ها نیمه تمام بماند، اما من فکر می‌کنم در حال حاضر تمدید تعطیلی لیگ بهترین تصمیم است. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر ریشه کن شود تا مسابقات هر چه زودتر از سر گرفته شود، زیرا همه دلشان برای فوتبال تنگ شده است.

او در پایان افزود: برای خلیل زاده هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم او و تمام کسانی که به این ویروس مبتلا شدند، هر چه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

انتهای پیام/ش