ایلام بیدار06:33 - 1399/01/18
سپاه و بسیج همچنان در خط مقدم مبارزه با کرونا؛

تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در ایلام/ حضور 4700 نیروی بسیجی در طرح بزرگ غربالگری

این روزها سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

به گزارشايلام بيدار، این روزها سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همان روزهای نخست شیوع این بیماری در استان آستین ها را بالا زد و از همه توان خود برای مهار این ویروس استفاده کرده است.

یکی از مهمترین عملیات های اجرا شده در این روزها توسط سپاه و بسیج در ایلام اجرای عملیات بیولوژیک نه تنها در مرکز استان بلکه در سطح شهرستان ها بوده است.

سپاه حتی در ایجاد کارگاه های تولیدی ماسک این روزها پیشگام بوده و فعال است و چند کارگاه را راه اندازی کرده است.

توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر 

سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در جریان بازدید از گروه‌های جهادی در دره شهر گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان از ابتدا شیوع بیماری کرونا در کشور با هدف خدمت تمام قد در کنار مردم بوده است.

وی افزود: در همین راستا در حوزه‌های خدمات به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع مواد بهداشتی و گند زدایی معابر اقدامات موثری را انجام دادیم که توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر تنها نمونه‌ای کوچک از اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: با توجه به بیکاری تعداد زیادی از مردم استان به دلیل شیوع کرونا، توزیع بسته‌های خوراکی ۵۰۰ هزارتومانی در کل استان در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده با برنامه ریزی انجام شده مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان بسته‌های خوراکی در بین افراد آسیب دیده توزیع خواهد شد.

وی بیان داشت: یکی از کارهای مهم و بزرگ، طرح ملی غربالگری بود که سپاه با ۴ هزار و ۷۰۰ نیروی بسیجی در قالب تیم‌های مختلف به کمک علوم پزشکی استان آمد و تاکنون غربالگیری ۹۰ درصدی مردم استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/س