ایلام بیدار09:07 - 1399/01/13
ایلام بیدارگزارش می دهد:

تولید و توزیع بیش از ۲ هزار ماسک در مهران/ فعالیت جهادگران در جبهه سلامت ادامه دارد +تصاویر

باحضور جهادگران در جبهه سلامت،روزانه بیش از ۲ هزار ماسک ودستکش بهداشتی در کارگاه‌های شهرستان مهران تولید و بین شهروندان توزیع می شود.

به گزارشايلام بيدار،با شیوع ویروس منحوس کرونا درجای جای ایران اسلامی و توسط اقشار مختلف جامعه اقداماتی بنا به نیاز و امکانات در اختیار برای مقابله یا متوقف نمودن ویروس کرونا صورت گرفته است.
بازهم جبهه دیگری درعرصه خدمت برای خادمین افتخاری ملت فراهم شده است.یکی از این خادمین انقلاب و ملت بی شک بسیج و بسیجیان می باشند.

در شهرستان مهران نیز بسیجیان همچون دیگر صحنه های گذشته پای کار امده اند وبا تولید ماسک و توزیع در بین مردم در سنگر سلامت خدمت می کنند.

سرهنگ فرهاد امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهران گفت: با شیوع این ویروس در سطح شهرستان ، بسیجیان مهرانی در قالب پایگاههای مقاومت اقداماتی را در کنار مدافعان سلامت جامعه یعنی بهداشت ودرمان انجام داده اند.

امینی اظهار کرد: فعالیت هایی از جمله کمک به  گندزدایی سطح شهر مهران ، صالح آباد در کنار شهرداری و همچنین اقدام در سطح  روستاهای  چالاب و چنگوله درکنار دهیاری و بهداشت روستا صورت گرفته است
 باحمایت تجار متعهد مهرانی ، تعداد۷۰۰۰ بطری مواد ۻدعفونی کننده  آب ژاول ۱۶ درصد بین مردم شهر مهران ودیگر مناطق آن  با مراجعه به درب منازل توزیع گردید.
کمک به برقراری ایستگاه تب سنجی در ورودی های شهرمهران توسط بسیج جامعه پزشکی تا هفتم فروردین درکنار عزیزانمان در شبکه بهداشت و جمعی از جوانان خودجوش مردم شهر از دیگر فعالیت های بسیجیان بوده است.
 فرمانده سپاه ناحیه مهران در ادامه گفت: در راستای کمک به انجام طرح ملی غربال گری خانواده ها توسط بهداشت ودرمان شهرستان ،در کمترین زمان  ممکن بعد از فراهم شدن مقدمات کار توسط آنان ، بسیجیان عزیز با بیش از ۴۰۰۰ خانوار مهرانی تماس گرفته ووضعیت خانوادگی آنها را نسبت به بیماری کرونا طبق فرم مربوطه اخذ و در اختیار کارکنان پرتلاش شبکه بهداشت  قراردادند.
وی ادامه داد: در راستای کمک به خودمراقبتی مردم شریف شهرستان مهران ، هم اکنون روزانه ۲۰۰۰ ماسک و دستکش بهداشتی توسط گروه های جهادی بسیج خواهران در بخش صالح آباد وروستاهای چالاب و چنگوله تهیه و بین مردم همین روستاها توزیع می گردد.

سرهنگ امینی در پایان گفت از طرف سپاه ناحیه مهران و کمیته های پشتیبانی و بسیج مردمی و همچنین کمیته اطلاع رسانی که مسئولیت آنان در ستاد شهرستان برعهده سپاه می باشد از همه مسئولین خدوم و مردم متعهد که در راستای کنترل بیماری کرونا تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/الف