ایلام بیدار21:23 - 1399/01/12

1500 خودرو در ایلام جریمه 5 میلیون ریالی شدند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیش از 1500 دستگاه خودرو در استان ایلام مبلغ 5 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ "رضا همتی زاد "،رئیس پلیس راه استان ایلام  گفت:در ۴۸ ساعت گذشته دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای در استان بیش از ۱۵۰۰ مورد تخلفات جاده‌ای ثبت کرده‌اند.

وی افزود: پلیس راه از تمام تجهیزات و امکانات و با آماده باش کامل تا پایان تعطیلات نوروزی با حضور پررنگ در جاده‌ها و با افراد قانون گریز برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه تا پایان تعطیلات کلیه جاده‌های فرعی، راه‌های روستایی، تفرجگاه‌ها، مناطق تفریحی و آرامستان‌ها مسدود هستند، ادامه داد: خودروهای پارک شده گردشگران در حاشیه جاده‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

همتی زاد با اشاره به اینکه کلیه اقدامات در راستای مصوبات ستاد مبارزه با بیماریکرونااست، از مردم خواست: از ترددهای غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند چرا که رانندگان متخلف مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد. 

وی گفت: راه‌های اصلی منتهی به شهر ایلام و شهرستان‌های دیگر استان تا پایان تعطیلات مسدود می‌شوند و در اجرای این طرح رئیس ستاد مبارزه با بیماریکرونا، دادستان از اقدامات پلیس حمایت و با کسانی که از قانون سر پیچی کنند برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام