ایلام بیدار09:46 - 1399/01/11
معاون استاندار ایلام:

اجازه فعالیت به صنوف متخلف داده نمی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه همه صنوف در شرایط کنونی دچار مشکل شده اند، گفت: وقتی بیشتر صاحبان مغازه ها قانون را رعایت کرده و تعطیل هستند به برخی متخلف که قانون را نادیده گرفته، سلامت مردم را به خطر می اندازند و زحمات سایرین را ضایع می کنند، اجازه فعالیت داده نمی شود.

به گزارشايلام بيدار، حیدر نعمتی در نشست بررسی وضعیت صنوف و بازار استان ایلام گفت: تعطیلی بازار و صنوف غیر ضروری به مهار بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه کمک زیادی می کند.

وی اظهار داشت: فقط باید واحدهای عرضه مواد غذایی، خدمات رسان ضروری و نانوایی ها فعال باشند و این بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کروناست، برخی واحدها هم بنا به ضرورت باید فعالیت کنند اما مابقی باید تعطیل باشند.

وی افزود: نباید از واحدهای متخلفی که شمار آنها اندک است و به مصوبات قانونی ستاد توجه نداشته و همچنان باز هستند، چشم پوشی کرد.

نعمتی گفت: در این شرایط تعطیلی صنوف غیر ضروری موجب کاهش حضور مردم در بازار می شود و به حفظ سلامت مردم کمک می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام امروز همچنین در حاشیه بازدید از بازار شهر ایلام گفت: نباید اجازه داد برخی افراد با خودخواهی و بی مبالاتی موجب به خطر افتادن سلامت افراد جامعه باشند.

نعمتی تاکید کرد: در این شرایط تنها با همکاری و پرهیز از تجمعات و رعایت قانون می توانیم بیماری کرونا را شکست دهیم و سلامت افراد جامعه را حفظ کنیم.

وی با قدردانی از صنوفی که قانون را رعایت می کنند و اقدام به تعطیلی واحد خود کرده اند از سایر واحدهای غیرضروری خواست: با تعطیلی خود کمک حال دولت برای مهار بحران کرونا باشند.

نعمتی گفت: واحدهای غیرضروری که باز باشند مطابق قانون ستاد مبارزه با کرونا پلمب می شوند.

 

انتهای پیام/ر