ایلام بیدار06:59 - 1399/01/12
امام جمعه موقت ایوان:

تحقق شعار سال نیازمند اتکای بیشتر به ظرفیت‌های داخلی است

امام جمعه موقت ایوان گفت:به طور حتم تحقق عملی شعار سال نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی مردم مسؤولان است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان با با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب به درستی شعار سال را «جهش تولید»نام نهادند گفت: یکی از الزامات مهم تحقق شعار را عزم و اراده جدی مسئولان بخش های مختلف کشور دانست.

وی با بیان این که در سال جدید با گام های بلند تری برای تقویت تولید داخلی از سوی مسئولان برداشته شود، اظهار کرد:: به طور حتم تحقق عملی شعار سال نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی مسؤولان است.

امام جمعه موقت ایوان  با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با انتخاب عنوانی کارشناسی و دقیق، مسیر حرکت مسئولان را مشخص می کنند، افزود: اما متأسفانه توجه به این نامگذاری ها تنها به ماه های ابتدایی سال ختم می شود و در عمل شاهد کم تحرکی برخی مسؤولان در تحقق شعار سال هستیم.

وی بیان داشت: توجه به تولید داخل باید به یک راهبرد استراتژیک در کشورمان تبدیل شود، گفت: در شرایطی که کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار قرار دارد باید کشور را از درون قوی کنیم.

حجت الاسلام احمدیان با تأکید براین که با شعار و وعده نمی توان اقتصاد داخلی را متحول کرد، ادامه داد: رشد اقتصادی در گرو توجه به برخی شاخص های مهم نظیر تقویت تولید و توان داخلی است.

حجت الاسلام احمدیان ادامه داد:اتکا به توان داخل، کشور به پیشرفت های بسیاری می رساند، نتیجه این پیشرفت ها را امروز در صنایع نظامی، دفاعی و همچنین فناوری هسته ای به وضوح می بینیم که محصول تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشورمان است.

 

 وی با بیان این که متأسفانه در هر عرصه ای که به بیرون تکیه کردیم رشد و پیشرفتی در کشور حاصل نشده است، بیان داشت: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده که نتیجه نگاه به بیرون، تنها وابستگی و عدم پیشرفت خواهد ب

 

انتهای پیام/