ایلام بیدار10:02 - 1399/01/10

آغاز جداسازی کابین رانندگان از مسافران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر لزوم حفظ ایمنی و سلامتی رانندگان و مسافران اتوبوس گفت: یکی از راهکارهایی که به این منظور در دستور کار قرار داده ایم جداسازی کابین رانندگان است.

به گزارشايلام بيدار،  روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی: مهندس محمود ترفع با اعلام اینکه خود را در قبال تامین امنیت و سلامت رانندگان و مسافران متعهد می‌دانیم، افزود: به این منظور کار جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران را در اتوبوس‌های بی آر تی آغاز کرده ایم و به زودی این تفکیک را در همه اتوبوس‌های پایتخت اجرا می‌کنیم.

وی به اختصاص نسل جدید ماسک‌های ضد ویروس به همه رانندگان اتوبوس و استفاده از افشانه‌های ضد عفونی کننده در تمام اتوبوس‌های پایتخت اشاره کرد و گفت: علاوه بر این‌ها نسبت به ضد عفونی کردن اتوبوس در ابتدا و انتهای خطوط بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم تا از رعایت ضوابط بهداشتی و تامین امنیت همکاران خود و مسافران اطمینان حاصل کنیم.

ترفع با توصیه به شهروندان برای اینکه تا جای ممکن از نشستن در ردیف اول و پشت سر راننده اجتناب کنند، افزود: هر قدر مسافران فاصله بین خود و راننده و نیز مابین خودشان را رعایت کنند، احتمال انتشار ویروس و ابتلا به بیماری را کاهش می‌دهند.

 

انتهای پیام/ر