ایلام بیدار08:25 - 1399/01/10
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد؛

شهید سپهید سلیمانی نماد تفکر ومکتب اسلامی / مقاومت وشهادت عامل تنومندی درخت انقلاب خواهدشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:شهید سپهید سلیمانی نماد یک تفکر ومکتب بود که راه جهاد ومقاومت را روشن تر ساخته است.

حجت الاسلام "علی اشرف علی محمدی" در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار  گفت: سردار سلیمانی با انسجام و مدیریت نیروهای جبهه مقاومت یک جریان ماندگار و دائمی فکری و رزمی در منطقه ایجاد کرد که حتی این جریان بعد از شهادت این سردار مجاهد به پایان نمی رسد و با قوت بیشتر به پیش می رود.

وی اظهار کرد: این شهید والامقام یک جریان فکری و نظامی بود که تمام تلاش خود را به کار بست تا گروهک های تکفیری و داعش سفاک و حامیان بین المللی را از منطقه بیرون و توطئه های آنها را نقش بر آب کند و در این مسیر موفقیت های زیاد و تحسین برانگیزی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی گوارا و شیرین است، افزود: شهید قاسم سلیمانی یک سرباز و جانباز واقعی و فدایی رهبری بود که زندگی خود را فدای اسلام و میهن کرد ، شهادت پاداش سالیان دراز مجاهد این مبارز خستگی ناپذیر و شجاع بود که بعد از شهادتش نیز خروش و بیداری ملت های آزاده جهان و مسلمانان منطقه و مردم ایران و عراق را رقم زد و این از برکت خون این شهید والامقام شکل گرفت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای این ترور بدون شک پایانی حقارت آمیز بر حضور استکباری آمریکا از منطقه خاورمیانه خواهد بود و حتی پیش از این حادثه نیز تعداد زیادی از اندیشمندان و دانشمندان صاحب نظر آمریکایی در مقالات متعددی به افول آمریکا توسط ایران به کرات اشاره کرده اند و این مقالات در اینترنت برای مطالعه عموم قرار دارد.

حجت الاسلام علی محمدی تاکید کرد: ایران کشوری مقتدر و باصلابت است که شهادت حاج قاسم سلیمانی اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی، کشورهای اسلامی، ملت های آزادی خواه و جبهه بیداری و مقاومت را بیشتر از پیش افزایش داد و همه یکصدا خونخواهی این شهید و دیگر شهدای تروریستی را خواستار هستند.

وی اضافه کرد: بدون شک همانطور که همه مسئولان کشور در این چند روز گفته اند و بر آن تاکید دارند انتقام سختی در انتظار آمریکا و حامیانش خواهد بود و باید منطقه برای آمریکا و حامیانش ناامن شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: ایران اسلامی هیچگاه به دنبال آتش افروزی و جنگ نبوده و نیست اما با این حرکت مذبوحانه ای که از آمریکای جنایتکار سرداد سکوت و منفعل بودن جایز نیست.

 

 

انتهای پیام/ر