ایلام بیدار09:34 - 1399/01/09

هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کرونای ورزشکاران ایلامی چه در سطح حرفه ای و چه دیگر ورزشکاران استان دریافت نشده است.

به گزارشايلام بيدار، مظفر علی شائی با اعلام این خبر گفت: این موضوع نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات بهداشتی از سوی جامعه ورزش و جوانان استان است و امیدواریم با اجرای این مقررات شاهد سلامت کامل جامعه ورزش استان در کنار دیگر هم استانی های خود باشیم.

وی اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و ابلاغ دستورالعمل های ستاد کرونا، اداره ورزش و جوانان استان در راستای اعلام دستور تعطیلی اماکن ورزشی در سراسر استان اقدام کرده است و با توجه به برقراری هماهنگی و تعامل مناسب بین باشگاه داران و ورزشکاران تمامی باشگاه داران با توجه ویژه به دستورالعمل های لازم اماکن ورزشی، باشگاه های خود را تا اطلاع بعدی تعطیل کرده اند.

علی شائی یادآور شد: این اداره با شعار درخانه بمانیم و در خانه ورزش کنیم و ایجاد پویش های مجازی برای ترویج فرهنگ ورزش در خانه و ارائه الگوی حرکات ورزشی مفید در خانه از سوی ورزشکاران رشته های مختلف سعی در ترویج و اقدام این سبک ورزشی سالم برای جامعه ورزش و جوانان ارائه می کند که در روزهای ناگزیر بحران کرونا و خانه ماندن روحیه ورزش دوستان حفظ و تقویت شود.

 

انتهای پیام/ر