ایلام بیدار14:32 - 1399/01/08
معاون استاندار ایلام خبرداد؛

برگشت دادن ۷۰۰ خودرو از ورودی حمیل در شهرستان چرداول

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: از شب گذشته تا ساعت ۱۱ امروز جمعه هشتم فروردین ماه بیش از ۷۰۰ خودرو غیربومی و غیر ساکن از ورودی حمیل به ایلام بازگشت داده شده است.

به گزارشايلام بيدار،محمد نوذری روز جمعه در حاشیه بازدید از مبادی وردی حمیل به شهرستان چرداول که یکی از مبادی های وردی مهم استان است بر اجرای قاطعانه دستورالعمل فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد مسافران غیر ساکن در استان تاکید کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور  از ساعت صفر جمعه شب به دستور استاندار ایلام همه عوامل و دستگاه های مرتبط درگیر در این طرح، بسیج شده اند تا در راستای حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت تردد را بدون هیچ ملاحظه ای اجرایی کنند.

وی با اشاره به بازگشت این خودروها گفت: همچنین  بیش از شش هزار نفر نیز تب سنجی شدند که از این میزان ۹۰ مورد مشکوک به ابتلا بوده اند که به مراجع بهداشتی و درمانی برای معاینه بیشتر ارجاع داده شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از همکاری مطلوب ارتش در کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان قدردانی کرد و گفت: سایر نقاط استان نیز توسط سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه های ذیربط کنترل و ضدعفونی می شود.

وی ضمن قدردانی از مردم استان برای همراهی و همکاری لازم در اجرای طرح، گفت: بدون شک اجرای صحیح و کامل این طرح می تواند در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کند و از هم استانی‌های عزیز تقاضا می شود همچنان پویش درخانه ماندن را ادامه دهند و از همشهریان غیر ساکن در استان نیز بخواهند که به هیج عنوان به استان سفر نکنند چرا که از ورود آنها به استان جلوگیری می شود.

انتهای پیام/ر