ایلام بیدار12:52 - 1399/01/07

غسل دادن فوت شدگان وظیفه شرعی محسوب می‌شود/ جان باختن ۱۹ نفر بر اثر کرونا در ایلام

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شرایط غسل جانباختگان کرونا ویروس در استان ایلام فراهم شده و طبق مصوب ستاد بحران استان مقرر شد غسال‌هایی که در این راه جان خود را از دست می‌دهند شهید راه خدمت محسوب شوند.

به گزارشايلام بيدار،  حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: الحمدالله امروز شرایط غسل جانباختگان کرونا ویروس در استان ایلام فراهم شده و طبق مصوب ستاد بحران استان مقرر شد غسال‌هایی که در این راه جان خود را از دست می‌دهند شهید راه خدمت محسوب شوند.

 

وی اظهار کرد: غسل دادن فوت شدگان وظیفه شرعی محسوب می‌شود و افراد جانباخته بر اثر این ویروس از این امر مستثنی نخواهند بود.

 

"قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام گفت: در جلسه ستاد بحران امروز به احتمال زیاد دستورالعمل ممنوعیت  الزام ورود و خروج صادر شود و حتی افراد غیر بومی که در استان هستند از استان خارج شوند.

 

وی افزود: تا امروز پنج شنبه ۱۹ نفر در ایلام بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده‌اند و این آمار بسیار تاسف بار است.

 

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: سپاه استان با تمامی ظرفیتها بنا بر تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام در خدمت کاری به مردم از هیچ کوشی فروگذار نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه استان تا ریشه کنی این ویروس در کنار مردم است.

 

انتهای پیام/ش