ایلام بیدار07:13 - 1399/01/07
استاندار ایلام:

محدودیت تردد در ایلام، در صورت ابلاغ اجرا می‌شود

استاندار ایلام از اجرای طرح جلوگیری از سفرها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح خروج میهمانان در دستور کار قرار گرفته و از سفر مسافرین جدید به استان نیز جلوگیری خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، قاسم سلیمانی دشتکی  استاندار ایلام  در حاشیه ارتباط زنده ویدئوکنفرانس با وزیر کشور و در پنجمین نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا به آخرین آمار کرونا در استان پرداخت و گفت: جمع مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۲۳۲ نفر رسید که با توجه به درصد جمعیت استان اصلا وضعیت جالبی نیست و مردم باید بیشتر به توصیه‌ها دقت کنند و آنها را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستانها افزود: متاسفانه در شهر ایلام ۹۵ نفر مبتلا داشتیم که امروز به ۱۰۱، ایوان از ۴۱ به ۴۵، مهران از ۲۹ به ۳۱ ، دهلران از ۸ به ۹، دره شهراز ۱۰ به ۱۲، ملکشاهی از ۱۰ به ۱۱ نفر، بدره از ۶ به ۷ نفر و سیروان از ۲ به ۳ نفر افزایش یافت.

 

استاندار ایلام در خصوص فوتی‌های استان نیز خاطر نشان کرد: متأسفانه از روز گذشته تا به امروز ۳ نفر فوتی  ثبت شده تا آمار فوتی‌ها به ۱۶ نفر برسد که این افزایش مربوط به شهرستانهای ایلام، مهران و بدره بود است.

 

وی در ادامه از کمک ۳ هزار میلیارد ریالی خیرین استان برای مبارزه با کرونا در استان خبر داد و گفت: کمک‌های بسیار خوبی از طرف خیرین و موسسات خیریه استان برای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است و در ادامه از مردم خوب و خیر استان تقاضا دارم این کمک‌ها را تداوم دهند.

 

استاندار ایلام در ادامه از اجرای طرح جلوگیری از سفرها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح خروج میهمانان در دستور کار قرار گرفته و از سفر مسافرین جدید به استان نیز جلوگیری خواهد شد.

 

سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: درصورت ابلاغ این طرح با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بسیج، بهداشت و درمان و دیگر ارگان های عضو ستاد مبارزه با کرونا قاطعانه در جهت حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ش