ایلام بیدار07:10 - 1399/01/07
فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

اقدامات پیشگیرانه، اولویت اصلی پلیس برای مقابله با کرونا

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه، اولویت اصلی پلیس برای مقابله با ویروس کرونا است، گفت: پلیس برای خدمت رسانی به مردم در دو بعد انتظامی و بهداشتی فعال است و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

به گزارشايلام بيدار، "سردار نور علی ياری"،  فرمانده انتظامی استان ایلام  اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی که در راستای مقابله با بیماری منحوس کرونا در شهر دره شهر صورت گرفته که این اقدامات کار بسيار با ارزشی است و جای سپاس دارد.

 

وی  تصریح کرد: همه شهروندان بايستي با رعايت نکات بهداشتي، خودداری از سفرهاي غيرضروري و با همدلي و يکپارچگی دست به دست هم دهيم تا با قطع زنجیره انتقال این ویروس زمینه شکست دادن آن فراهم شود.

 

سردار یاری بهترین راه همکاری هم استانی های عزیز با مسئولان در راستای مبارزه با کرونا را «ماندن در خانه» عنوان کرد و افزود: از هم استانی های عزیز تقاضا دارم که در اين ايام در خانه بمانند که به فضل پروردگار متعال بر اين ويروس غلبه کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان ايلام یادآور شد: پليس بيش از پيش همانند سنوات گذشته با تمام قوا هر کاری که در توان داشته باشد برای مردم عزيزمان انجام خواهیم داد و از  هیچ کوششي در راستای خدمات رسانی به مردم دريغ نخواهيم کرد.

 

گفتنی است، فرمانده انتظامی استان ايلام به همراه فرماندار، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه شهرستان دره شهر از ستاد مردمی مقابله با کرونا، نقاهتگاه ها و مبادي ورودي و خروجي شهرستان دره شهر بازدید به عمل آورد.

 

انتهای پیام/ش