ایلام بیدار07:26 - 1399/01/07
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

راه دستیابی به جهش تولید مبارزه با بی عدالتی است/ ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم در سال ۹۹

حجت الاسلام هاشمی گفت: دولتمردان باید در سال ۹۹ توجه جدی به معیشت مردم کرده، و با کنترل گرانی و تورم، با بی عدالتی و تبعیض مبارزه و رانت خواهی را ریشه کن و در راستای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "سید محمدباقر هاشمی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به وقایع اتفاق افتاده در سال گذشته، گفت: سال 98 در فضای کرونایی،فشارهای حداکثری ،جنایات وحشیانه تروریستی، شبهه افکنی رسانه های مجازی و سایبری،جنجال شبکه های ماهواره ای پیرامون مسائلی همچون سیل ،دلار و ارز و شکاف بین دولت و ملت سپری شد.

 

وی افزود: دشمنان و در راس آنها آمریکا این تروریست بد ذات هرچه توان و ظرفیت داشت با تمام وعده و وعیدهایش به مصاف نیروهای مقاومت آمد و در برابر منطق قوی ایثار و دشمن شناسی مجموعه های انقلابی با شکست حداکثری و جبران ناپذیری مواجه گشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با بیان اینکه در سال ۹۸ اقتدار، توانمندی نظام و اتحاد کشور ایران برای همگان به اثبات رسید، اضافه کرد: چه در سرنگونی پیشرفته ترین پهپاد شیطان بزرگ و موشک باران عین الاسد در راستای آغاز انتقام سخت و چه در توقیف نفتکش استعمار پیر انگلیس ملت بزرگ اسلامی با همه مشکلات و با بصیرت و معرفت خود پیروز شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: ملت قهرمان و دلاور ایران در سال ۹۸ با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، روز قدس، خنثی سازی فتنه بنزین و بدرقه سردار دلها ،مالک اشتر زمان سپهبد قاسم سلیمانی و با حضور جهادی در حادثه سیل جهان را متحیر کرد .

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "جهش تولید" یادآور شد: دولتمردان باید با توجه به معیشت مردم ،کنترل گرانی ، مبارزه با بی عدالتی، ریشه کن نمودن رانت در کشور جهش تولید را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از دولت صداقت در گفتار و رفتار و عمل است و باید دولتمردان به شکرانه همه همراهی و بصیرت و پایداری مردم در سال ۹۹ در جهت رفع دغدغه های آنان همچون مشکل اشتغال، مسکن، ازدواج و سامان دهی جدی به حوزه کسب و کار در راستای تداوم رونق تولید و سیاستگذاری صحیح و کارگشا و بسیج همه امکانات اقدام نماید.

 

ایلام رصد

انتهای پیام/ش