ایلام بیدار07:04 - 1399/01/06
مدیرعامل هلال احمر ایلام خبرداد؛

پایش سلامت ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر توسط هلال احمر ایلام /تولید بیش از ۵ هزار ماسک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از تاریخ 13 اسفندماه تا 5 فروردین بیش از 88 هزار نفر در مبتدی ورودی شهر مورد پایش و تب سنجی جهت پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفتند.

به گزارشايلام بيدار، "حسین عارفی"، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ابتدای طرح غربالگری از ۱۳اسفند ماه تا صبح امروز ۵ فروردین ماه بیش از ۸۸ هزار نفر در مبادی ورودی استان ایلام توسط تیم‌های امداد و نجات هلال احمر مورد پایش تب سنجی و هشدار و اطلاع رسانی جهت پیشگیری از ویروسکروناقرار گرفتند.

 

وی افزود: در طرح غربالگری و تب سنجی افراد مشکوک بهکروناجهت سیر مراحل بعدی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: در پست‌های غربالگری ویروسکرونا۹ تیم عملیاتی با بهره مندی از ۴۳۲ (نفر روز) نیروی عملیاتی متشکل از پرسنل و اعضا و استفاده از ۹ خودرو عملیاتی در این طرح توسط جمعیت هلال  احمر استان ایلام مشارکت داده شده است.

 

وی ادامه داد: طرح غربالگری کماکان در مبادی ورودی به استان ادامه دارد و تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان ایلام در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

 

عارفی تصریح کرد: با همکاری جوانان و داوطلبان این جمعیت تاکنون ۵۴۵۰ جفت دستکش ، ۹۰۰ بطری محلول ضد عفونی کننده و پنج هزار و۳۵۵ عدد ماسک تولید و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوعکروناویروس در استان ایلام تا کنون ۱۲ هزار و ۱۵۰ لیتر ضدعفونی در سطح معابر و مکان‌های عمومی توسط نیروهای هلال احمر استان انجام شده است.

 

انتهایپیام /ش