ایلام بیدار07:59 - 1399/01/01
رئیس پلیس راه استان:

محدودیت تردد در ایام نوروز در ایلام وجود ندارد

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، پلیس راه استان هیچگونه محدودیت تردد لحاظ نکرده است.

به گزارشايلام بيدار، رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به شیوع  ویروس کرونا در کشور و به تبع در استان ایلام، پلیس راه ایلام در ایام نوروز هیچ محدودیت تردد در سطح جاده‌های استان لحاظ نکرده است. 

وی افزود: در ایام نوروز ۴۴ واحد گشتی پلیس راه استان به صورت محسوس و نامحسوس با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ی در سطح استان به صورت فعال گشت زنی خواهد کرد. 

رئیس پلیس راه ایلام ادامه داد: هرگونه رفتار مخاطره آمیز از سوی رانندگان و سایر کاربران ترافیکی می‌تواند یک تهدید برای سلامت و ایمنی کاربران ترافیکی باشد و بستر ساز یک تصادف باشد.

 وی تاکید کرد: خودروهای بومی که قصد تردد به داخل استان را دارند در ورودی شهرها توسط کارکنان بهداشت و درمان با همکاری پلیس راه تب سنجی شده درصورت مثبت بودن تست، تحویل مراکز درمانی می‌شوند.

همتی زاده در ادامه داد: شعار جامع محور پلیس در نوروز امسال (سلامت خانواده ، امنیت جامعه) است و در راستای تحقق شعار در خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارد.

وی در پایان توصیه کرد: حتی المقدور در این ایام در جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس منحوس کرونا از تردد غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س