ایلام بیدار10:56 - 1399/01/27
یادداشت؛

اوج دردمندی و مدیران بدون دغدغه

در استان ما ایلام مظلوم پایتخت خودکشی جهان ، گویا قرار نیست روی خوش بخود ببیند زیرا از استانداری تا مدیران کل نه تنها بفکر چاره جویی نیستند بلکه بر زخم عمیق مردم نمک می پاشند.

 ايلام بيدار، عباس خزلی: در حالی که دنیا ، کشور و استان ها همه  نگران خسارت پدیده  و مهمان ناخوانده کرونا ویروس بوده و آحاد مردم در استرس گذر از این شرایط بحرانی  روحی _روانی هستند.

مسولان و مدیران ارشد در استان ها شبانه روز ، با تدابیر ایمنی  تمام توان  خویش را معطوف به تدبیر در پیشگیری، درمان و توجه ویژه به مردم رنج دیده دارند و بار اضطراب و نا امیدی را از دوش مردم سبک می کنند.

در استان ما  ایلام مظلوم پایتخت خودکشی جهان ، گویا قرار نیست روی خوش بخود ببیند زیرا از استانداری تا مدیران کل نه تنها بفکر چاره جویی نیستند بلکه بر زخم عمیق مردم نمک می پاشند و سعی در جور کردن جورچین  اپوزیسیونی انتصابات و نشان دادن بازوی قدرت هستند.

از جمله مدیرکل آموزش پرورش استان مسئولیت که بزرگترین وبا تاثیر گذارترین مجموعه اداری استان رادر اختیار دارد،  تلاش شبانه روز ، مدارس از آموزگاران و دبیر در جبران آموزش تعطیلی از طریق مجازی تک تک دانش آموزان را آموزش داده و کنترل می کنند تا همچنان در خط مقدم مبارزه با این پدیده طبیعی ،بیرق  علم و دانایی برافراشته بماند توجه نکرده و بجای دلجویی و حمایت ازآنان،   موقعیت و بحران و نادیده  گرفته است  ، و مشغول رایزنی برای انتصاب و جابجایی پست های مدیریتی به افراد ضعیف  است ، با اینکار می خواهد دین خود را به نماینده قبلی  بازنده انتخابات فعلی ادا کند

بماند که نیروهای فعال و پر تلاش از مدیریت ادارات کنار زد و افراد نالایق را جایگزین کرد ،ضربات جبران ناپذیر بر پیکر تعلیم و تربیت وارد ساخت،

هم اکنون که مجلس یازدهم را بکلی ازدست داده اند می خواهند پازل مدیریت در استان تکمیل کنند تا شاید برای انتخابات ریاست جمهوری خودی نشان دهند

از طرفی  استاندار شجاع خفته درکرسی استراحت درحالی همه مشغول کرونا ویروس بودند اولین انتصاب خود را در اداره کل کتابخانه ها انجام داده ویکی از معاونین آموزش پرورش بدون رزومه و توان اجرایی را به سمت مدیر جایگزین جلیلیان پرتلاش نمود .

براساس خبرها قرار است در آموزش پرورش هم سهم‌های مدیریتی به برخی از جاماندگان  پست و بی دغدغه های لابیگر رانتی داده شود تا رضایت آنها را برای برنامه های آینده به دست آورند .

جناب استاندار لطفا مردم را دریابید در این اوضاع فشل پر درد مردم را تمسخر خود قرار ندهید بجای دستکاری مدیریت ادارات فعال و دلسوز فرمانداران نا لایق را کنار بزنید و شایستگان دلسوز مردم را وارد عرصه عمل کنید تا نام نیکی از خود در استان ایلام به یادگار بگذارید.

عباس خزلی

انتهای پیام/ش