ایلام بیدار07:17 - 1398/12/26
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

تولید سه هزار ماسک توسط گروه های جهادی و مردمی در آبدانان

فرمانده حوزه بسیج خواهران آبدانان گفت: بیش از 3 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی ، گروه های مردمی، فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت دوخت و توزیع شده است.

به گزارشايلام بيدار، ویروس کرونا این روزها سبب ایجاد موج نگرانی و اضطراب در بین مردم شده است به طوری که عده‌ای با رعایت نکات بهداشتی اما هنوز نگران ابتلا به این ویروس هستند به همین سبب روانشناسان معتقدند که ترس از ابتلا به این ویروس بیشتر از خود ویروس بر سلامت روانی افراد تاثیر می‌گذارد.

 از طرف دیگربا افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران بلافاصله برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کرده و با احتکار و گرانفروشی ماسک‌های طبی سعی در برهم زدن بازار این محصول داشتند.

با این حال در مقابل برخی افراد فرصت طلب و سودجو که با احتکار ماسک، باعث گرانی و ایجاد جو روانی منفی در جامعه می‌شوند، گروه‌های از بسیج خواهران سپاه ناحیه آبدانان ،گروه های مردمی با همکاری فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت  اقدام با دوخت ماسک و توزیع رایگان آن میان کادر درمانی و بیماران به کمک هموطنان خود شتافته‌اند.

گروه‌های جهادی شبانه‌روزی خدمت می‌کنند

"پروین علیمرادی"، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات این گروه جهادی گفت: تعداد ۳هزار عدد ماسک توسط گروه جهادی و گروه های مردمی با همکاری فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت شهرستان  تولید و سپس در بین کادر درمانی شهرستان و بیماران توزیع شده است.
 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران افزود: باتوجه به موضوع کمبود ماسک در جامعه این گروه ها در سطح شهر ها و روستاهای شهرستان شبانه‌روزی خدمت می‌کنند و با تهیه مواد اولیه اکنون تولید و توزیع 2 هزار عدد ماسک هم در دستورکار قرار دارد.

وی با اینکه خیرین در زمینه تهیه مواد اولیه برای دوخت ماسک همکاری خوبی داشتند تصریح کرد: با توجه به وضع اقتصادی موجود در زمینه تهیه مواد اولیه مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری  بیشتری داشته باشند.





 
انتهای پیام/ش