ایلام بیدار09:39 - 1398/12/22

شخصیت دوگانه سیداحمد نجفی در «نفوذ»/ قصه‌ای از یک جاسوس آمریکایی

بازیگر سریال «نفوذ» گفت: در این سریال نقش فردی را بازی می‌کنم که شخصیتی دوگانه دارد.

به گزارشايلام بيدار، «سیداحمد نجفی» بازیگر سریال «نفوذ»  درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: در «نفوذ» نقش شخصیتی را بازی می کنم که رفتار دوگانه ای دارد و همزمان با اینکه با سازمان های خارجی به خصوص آمریکایی ها کار می کند، اما کم کم از این ها دوری می کند و خیلی از چیزها را لو می دهد و خبر می دهد که چه اتفاق هایی دارد می افتد و در نهایت هم سرانجامی در انتظارش است.

وی درباره اینکه آیا این نقش ما به ازای بیرونی داشته است؟ نیز بیان داشت: نه بعید می دانم ما به ازای عینی داشته باشد. به هر حال قصه ای است که درون واقعیت های تاریخی به خوبی افتاده و نشان داده شده است. قصه این فرد نیز داستانی فرعی است که در طول سریال جدی می شود و راه خودش را پیدا می کند.

نجفی همچنین ادامه داد: علاوه بر این حتما چنین افرادی در آن برهه از تاریخ کشورمان حضور داشته اند که در آن شرایط کار و فعالیت های اینچنینی می کردند، اما اینطور نبوده که شبیه به این شخصیت را در جایی دیده یا چیزی درباره اش خوانده باشم.

وی در ادامه نیز گفت: اما حتما این افراد بودند که سال ها هم فعالیت داشتند و یا به دست قانون افتادند و یا اینکه متحول شدند.

نجفی از پایان بازی خود در این سریال نیز عنوان داشت: چندی پیش بازیم در این سریال تاریخی به پایان رسید که قرار است مهر سال آینده از شبکه یک سیما پخش شود.

انتهای پیام/ر