ایلام بیدار07:55 - 1398/12/22
باصدور بیانیه ای؛

مردم ملکشاهی کمپین در خانه میمانیم تشکیل دادند

در پی شیوع ویروس کرونا در اکثر شهرستان های استان، جمعی از بزرگان ونخبگان به نمایندگی از طوایف شهرستان ملکشاهی با صدور بیانیه ای اعلام کردند که برای مقابله با کرونا ویروس، با ماندن در منازل خود به کمک مسئولین می شتابیم.

به گزارشايلام بيدار،  در پی شیوع ویروس کرونا در اکثر شهرستان های استان جمعی از بزرگان ونخبگان به نمایندگی از طوایف شهرستان ملکشاهی با صدور بیانیه ای اعلام کردند که برای مقابله با کرونا ویروس، با ماندن در منازل خود به کمک مسئولین می شتابیم.

 

مهمترین مصوبات بزرگان و نخبگان شهرستان ملکشاهی طی بیانیه ای به شرح زیر اعلام شده است:

 

ضمن تقدیر از مسئولین شهرستانی که در خط مقدم مقابله با ویروس قرار دارند، اعلام می کنیم در راستای بسیج همگانی دفاع از جان مردم، بهترین راه مساعدت سربازان گمنام این خطه، عدم خروج از خانه و ماندن در منازل خود می‌دانیم و برای تحقق این مهم، از همه ی مردم بزرگوار ملکشاهی تقاضا داریم با پیوستن عملی به پویش در خانه میمانیم، یاریگر مسئولین باشند.

 

ضمن طلب آمرزش و غفران الهی برای درگذشتگان، در پنجشنبه و جمعه آخر سال بجای حضور در مزار اموات، ساعت ٢١ روز  پنجشنبه همه باهم با تلاوت سوره یس در منازل خود برای آنان طلب آمرزش می کنیم.

 

از برپایی کمپ چادر در طبیعت خودداری می نماییم و در زمان مناسب بعد از شکست کرونا در دل طبیعت همه باهم جشن پیروزی برگزار می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ش