ایلام بیدار09:07 - 1398/12/20
مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی ایلام خبر داد؛

آغاز فعالیت پویش اهالی "فرهنگ، هنر و رسانه" ایلام برای مقابله با کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: پویش "اهالی فرهنگ، هنر و رسانه" استان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا، با شعار "خانه، پایگاه سلامت جامعه" فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارشايلام بيدار،"عمران خودآموز"، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: پویش"اهالی فرهنگ، هنر و رسانه" استان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا، با شعار "خانه، پایگاه سلامت جامعه" فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت گسترده در فضای مجازی به تولید محتوا خواهد پرداخت.

خوداموز افزود: شب گذشته نخستین جلسه مجازی با مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری استان برگزار و در چهار محورفرهنگ سازی برای مقابله با کرونا، ایجاد روحیه نشاط و امید، تقدیر از مدافعان سلامت و حمایت از اقشار آسیب پذیر در آستانه سال نو، بحث و تبادل نظر شد.

به گفته خودآموز، این پویش تمام ظرفیت‌های فرهنگی،هنری و رسانه‌ای استان اعم از نمایش،موسیقی، فیلم، عکس، هنرهای تجسمی، خوشنویسی،شعر و ادبیات، رسانه و کتاب و کتاب‌خوانی را در خدمت جامعه قرار می‌دهد و در جشن شکست کرونا از آثار و هنرمندان برگزیده تقدیر به عمل می‌آید.

وی، ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، نشر آثار قابل چاپ در قالب کتاب و آثار صوتی و تصویری در قالب آلبوم را،  یکی دیگر از اهداف این پویش اعلام کرد.

انتهای پیام/ش