ایلام بیدار10:32 - 1398/12/08
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

کلیدواژه های پرتکرار ایلامیان در فضای مجازی/ انتخابات و کرونا در صدر + عکس

مرکز پایش اخبار و اطلاعات سازمان فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) در گزارشی آخرین کلید واژه های پرتکرار مردم استان ایلام در فضای مجازی را در بازه زمانی یک هفته اخیر منتشر کرد.

به گزارشايلام بيدار ، مرکز پایش و تحلیل اخبار (مپتا) سازمان فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) در گزارشی آخرین کلید واژه های پرتکرار مردم استان ایلام در فضای مجازی را در بازه زمانی یک هفته اخیر منتشر کرد.

در این گزارش، کلید واژه کرونا و ویروس با توجه به شیوع این بیماری در کشور و برخی استانها در جایگاه نخست پیگیری مردم در شبکه های اجتماعی و پلتفرهای ان نظیر اینستاگرام  و تلگرام قرار دارد.

همچنین کلماتی نظیر بهداشت، شیوع، بیمارستان، توصیه، ماسک، پیشگیری، آب و پزشکی از دیگر کلید واژه های پر طرفدار در فضای مجازی استان در یک هفته اخیر بوده است.

تعطیل از دیگر کلماتی است که در فضای مجازی استان در طول یک هفته اخیر پرطرفدار بوده است، بطوریکه با انتشار اخبار کرونا مطالب مربوط به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها نیز مورد رصد کاربران قرار گرفته است.

یکی دیگر از کلمات پرتکرار مردم استان در فضای مجازی کلید واژه اسفند مربوط به بحث انتخابات است که همزمان با اعلام نتایج به اوج خود رسید.

براساس این گزارش، در تکمیل و مکمل کلمه اسفند، کلید واژه مجلس نیز مورد توجه فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

انتهای پیام/س