ایلام بیدار08:40 - 1398/12/05

مهران رجبی: بازیگر جلوی دوربین عیاری گرفتار می‌شود/ اتمام تصویربرداری «87 متر» تا پایان اسفندماه

مهران رجبی از پایان تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری تا پایان اسفندماه خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، مهران رجبی از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون که با حضور در قاب تلویزیون و جان بخشی به کاراکترها لبخند را به گوشه لب مخاطب می نشاند، درباره حضورش در سریال «87 متر» ساخته کیانوش عیاری  گفت: همچنان تصویربرداری در یکی از خیابان‌های تهران ادامه دارد.

وی افزود: من در این سریال نقش محسن خلیلی را عهده دارم که با آقای پوردورانی که نقش آن را علی دهکردی بازی می کند برسر آپارتمانی 87 متری با مشکل مواجه می‌شویم؛ این آپارتمان توسط یک کلاهبردار به  افراد مختلف از جمله آقای پوردورانی و خلیلی فروخته شده و داستان با اسباب‌کشی هر دو خانواده ظرف نیم ساعت و مشکلاتی که برایشان به وجود می‌آید آغاز می‌شود.

این بازیگر درباره حضور در اکثر کارهای کیانوش عیاری توضیح داد: ایشان استاد هستند و به عقیده من وقتی پشت مانیتور قرار می‌گیرند یک دانشمند فیلمساز هستند. من به عنوان بازیگر برای بسیاری از کارگردانان جلوی دوربین رفتم اما وقتی جلوی دوربین آقای عیاری حاضر می‌شوم، متوجه نگاه متفاوت ایشان به مقوله بازی می‌شوم. من برای همه کارهایم انرژی و توان می‌گذارم اما ایشان از آن دست کارگردانانی هستند که انرژی متفاوتی را از بازیگر طلب می‌کنند. بازیگر جلوی دوربین آقای عیاری گرفتار می‌شود، زیرا نوع بازی که ایشان می‌خواهند متفاوت است و شاید برخی از بازیگران متوجه این تفاوت نشوند. من که هنرمند نیستم اما  بازی من به دل‌شان می‌نشیند و در این مورد یک هیچ به نفع من است!

رجبی که در ایام دهه فجر سریال «جلال» را روی آنتن شبکه یک داشت، درباره زمان پایان تصویربرداری «87 متر» گفت: آقای عیاری تاکید داشتند که باید تا پایان اسفندماه تصویربرداری به اتمام برسد و بازی من هم تا چند روز آینده در این سریال به پایان خواهد رسید.

وی درباره حضور در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی توضیح داد: تصویربرداری سریال در کرج انجام می‌شد که در حال حاضر به پایان رسیده است.
مهران رجبی به تازگی بازی در سریال شبکه خانگی به نام «موچین» با موضوع طنز را به پایان رسانده است.

انتهای پیام/ر