ایلام بیدار13:06 - 1398/12/02
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام:

تاکنون ۹۰ هزار ایلامی پای صندوق رای حضور یافته‌اند

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تاکنون حدود بیش از ۹۰ هزار نفر از شهروندان پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند که از این میزان ۵۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۳۳ هزار نفر در حوزه جنوبی استان مشارکت داشته اند.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نوذری"، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی و اعضای شعب اخذ رای در استان، با عنوان این خبر که تا ساعت ۱۲ و نیم امروز ۲۰ درصد کاندید شرایط انتخابات استان رای خود را به صندوق انداخته اند، اظهار کرد: با گذشت ۴ و نیم ساعت از آغاز رای گیری با توجه به اخبار سامانه الکترونیکی تاکنون حدود بیش از ۹۰ هزار نفر از شهروندان پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند که از این میزان ۵۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۳۳ هزار نفر در حوزه جنوبی استان مشارکت داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با تشکر از شهروندان  که احساس تکلیف کردند و پای صندوق رای حاضر شدند، گفت: قطعا مردم آگاه استان با حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و اقتدار ملی را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی ادامه داد: ایلام همواره جزء استان‌های پیشتاز در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بوده که انشاالله امیدواریم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز جزء استان‌های پیشتاز باشد.

 

انتهای پیام/ش