ایلام بیدار10:39 - 1398/12/02
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

سرنوشت آینده قوی ایران، اکنون دست مردم است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: سرنوشت آینده قوی ما اکنون دست مردم است که با تشخیص خودشان مسیر را ترسیم کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز (جمعه) در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار، گفت: مردم ایران مردمی قدردان، قدرشناس و غیرت داری هستند.

وی اظهار کرد: وقتی که استکبار جهانی با تمام ابزارهای شیطانی مردم را تشویق می کنند که در پای صندوقهای رای حضور پیدا نکنند و در سرنوشت خودشان بی تاثیر باشند، طبیعتا مردم می دانند که چه کاری را باید انجام دهند.

کریمی تبار افزود: در شرایط فعلی که استکبار جهانی مزه تلخ شکست را چندین بار نسبت به ما تجربه کرده و الان هم مایوسانه دارند رصد می کنند که مردم در پای صندوق آرا چگونه مشارکت می کنند.

امام جمعه ایلام گفت: مجلس قوی ای که نیاز داریم طبیعتا مشارکت حداکثری پشتوانه اصلی برای آن است و همین طور انتخاب شایسته ترین افرادی که در شرایط فعلی می توانند تاثیرگذار باشند و با آرای خودشان و لوایح و طرحهایی که ارائه می دهند و بررسی می کنند و آنچه که می تواند مشکل جمهوری اسلامی را حل کند تصویب نمایند.

وی تصریح کرد: بدنبال مجلس قوی دولت قوی ، قوانین قوی و اجرای قوی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان گفت: مشکلی نداریم که لاینحل باشد، منتها سرنوشت آینده قوی ما اکنون دست مردم است که با تشخیص خودشان مسیر را ترسیم کنند.

انتهای پیام/ش