ایلام بیدار08:23 - 1398/12/01
فرماندار چرداول خبرداد؛

44 هزار نفر واجدالشرایط رای در چرداول هستند

فرماندار چرداول گفت:44 هزار نفر واجدالشرایط رای در چرداول هستند.

"الیاس فتاحی" فرماندار چرداول  در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدارگفت: مردم شهرستان چرداول در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرای خود را  در ۷۱ صندوق ثابت و سیار خواهند ریخت که از این تعداد ۴۰ صندوق ثابت و ۳۱ صندوق دیگر سیار است.

وی یادآور شد: این تعداد شعب اخذ رای به ترتیب بخش مرکزی ۲۷، بخش هلیلان ۱۸، بخش زاگرس ۱۱ و بخش شباب ۱۵ صندوق است که نسبت به دوره گذشته انتخابات ۲ صندوق اضافه شده است.

فرماندار چرداول اضافه کرد: تعداد بیش از ۲ هزار نفر بعنوان عوامل برگزاری انتخابات شامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی و خدماتی کار برگزاری انتخابات این دوره را برعهده دارند که برای هر صندوق تعدادی قریب بر ۲۵ نفر در نظر گرفته شده است.

فتاحی تاکید کرد: بر اساس آمار جمعیتی بیش از ۴۴ هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که در این دوره بیش از چهار هزار نفر بعنوان رای اولی برای اولین بار رای خود را در صندوق شعب اخذ رای خواهند ریخت.

وی اضافه کرد: با همکاری تمام عوامل اجرایی انتخابات، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی و معتمدین و بزرگان زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم فراهم شده است و با وجود سخت‌گذر و کوهستانی بودن بعضی از مناطق شهرستان تمام مردم در مناطق شهری و روستایی می‌توانند به راحتی در این انتخابات مهم  شرکت کنند.

وی بر فراهم بودن تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و امنیت کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ر