ایلام بیدار14:03 - 1398/11/30

روح‌الامینی: همت فهرست لیست وحدت «نجات اقتصاد ایران» است

عضو لیست فهرست وحدت با بیان اینکه اقتصاد ایران با اخراج آمریکایی‌ها از پروژه‌های منطقه نجات پیدا کرده و باید سهم خود را اقتصاد هزار میلیارد دلاری افزایش دهیم گفت: همت فهرست لیست وحدت «نجات اقتصاد ایران» است.

به گزارشايلام بيدار،عبدالحسین روح‌الامینیعضو لیست فهرست وحدت گفت: فرایندی طولانی و بسیار گسترده از ابتدای سال جاری برای تجمیع، هماهنگی و همدلی بین نیروهای انقلاب با ملاحظه سلیقه‌های مختلف طی شد که راه پرفراز و نشیبی داشت.

وی افزود: شب گذشته وحدت خوبی بین نیروهای انقلابی ولو دیرهنگام انجام شده و لیست به ایستگاه پایانی رسید و در نهایت هم آحاد نیروهای انقلاب و گروه‌های مختلف اصولگرا به خصوص جوانان پرشور و مصممی که با هم عهد بسته بودند که تغییری بزرگ در روند اداره کشور رقم بزنند.

این عضو لیست فهرست وحدت تصریح کرد: حضور نیروهای انقلابی در قوه قضائیه و انشاءالله حضور نیروهای انقلابی در مجلس به عنوان ایستگاه دوم می‌تواند زمینه‌ساز دولتی جوان و انقلابی با همدلی، هماهنگی و عزم حداکثری با کمک نخبگان بانشاط، متخصص را فراهم آورد. 

روح‌الامینیتصریح کرد: کسانی که از رسیدن به فهرست وحدت بازمانده‌اند هم از سرمایه حمایت مردم و متخصصین کشور به حساب آمده و قطعاً به تشکیل مجلس انقلابی و ضدآمریکایی و قوی و کارآمد کمک خواهند کرد و کمر همت را برای حل مشکلات مردم می‌‌بندند.

** مجلس و دولت باید از ظرفیت نخبگان جوان و متعهد استفاده کنند

وی گفت: نیروهای انقلابی قطعاً به جای پرداختن به حواشی به متن مشکلات مردم خواهند پرداخت و با تشکیل مجلسی قوی و کارآمد و انقلابی زمینه‌ساز دولتی جوان و انقلابی را به وجود خواهند آورد.

این عضو لیست فهرست وحدت از همه مردم برای مشارکتی گسترده در انتخابات پیش‌رو (جمعه 2 اسفند) دعوت کرد و گفت: قطعاً در مجموعه فهرست وحدت حتماً و حتماً به پشتوانه کارشناسان متخصص، کارآمد و انقلابی نیازمند هستیم. این در حالی است که نامزدهای مختلف که علی‌رغم صلاحیت‌های بسیار در این روند و فرایند رسیدن به لیست وحدت جا نگرفته‌اند دارای ظرفیت‌های کارشناسی فوق‌العاده‌ای هستند که مجلس و دولت حتماً از آنها استفاده خواهد کرد و تلاش داریم با تشکیل مجلسی مقتدر در آینده نزدیک با این جوانان که دارای پتانسیل فراوانی است و سرمایه فوق‌العاده‌ای برای کشور محسوب می‌شوند ارتباط مستمر داشته باشیم.

رو‌ح‌الامینیگفت: همت فهرست لیست وحدت نجات اقتصاد ایران و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه بسیار در کشور است. این در حالی است که ما پتانسیل‌های فراوانی در حوزه سلامت، پزشکی و دارو در کشور داریم که می‌تواند ضمن تأمین نیازهای داخلی نقش جدی در اقتصاد سلامت منطقه ایفا کند.

وی بیان داشت: مجلس انقلابی و ضدآمریکایی مجلسی است که زمینه خروج آمریکایی‌ها را از اقتصاد منطقه فراهم کند این در حالی است که 50 درصد اقتصاد کشورهای منطقه وابسته به آمریکا است.

** رونق تولید اقتصاد سلامت و دارو و پزشکی بخشی از راه نجات اقتصاد ایران

این عضو لیست فهرست وحدت افزود: بیرون راندن آمریکا از منطقه منجر به آزادسازی ظرفیت بسیاری خواهد شد که هم اکنون نیمی از ظرفیت موضوعات تجاری، تخصصی و عمرانی منطقه در اختیار آمریکاست که گردش کامل این اقتصاد هزار میلیارد دلار است.

روح‌الامینیخاطرنشان کرد: خروج آمریکا از اقتصاد منطقه منجر به آزادسازی فضای بزرگی برای اشتغال و درآمد جوانان میهن‌مان خواهد شد.

وی افزود: ضدآمریکایی بودن مجلس آتی بسیار مهم است چرا که می‌توانند منجر به نجات اقتصاد ایران و منطقه در سیطره آمریکا شود ضمن اینکه می‌توانیم با رونق تولید، صنعت، پزشکی جایگزین‌های مناسبی را در بازار گسترده منطقه به دست آوریم. این در حالی است که متأسفانه بین یک تا 2 هزارم اقتصاد منطقه در اختیار ایران است.

انتهایپیام/