ایلام بیدار09:27 - 1398/11/30
فرماندار مهران:

31 صندوق اخذ رای در مهران مستقر می شود

فرماندار مهران گفت: ۳۱ صندوق برای دریافت آرای مردم شهرستان مهران در نظرگرفته شده که از این تعداد ۱۴ صندوق ثابت شهری، ۷ صندوق ثابت روستایی و ۱۰ صندوق نیز سیار روستایی و عشایری است.

به گزارشايلام بيدار، "اسد قاسمی"، فرماندار مهران در جمع خبرنگاران گفت: مردم به ویژه جوانان و بزرگان ایلات و طوایف مختلف شهرستان مهران در مدت برپایی ستاد تبلیغاتی نامزدها با حضور خود در این ستادها بر هیجان و نشاط فضای انتخاباتی شهرستان افزوده اند.

وی اظهار کرد: در مدت برپایی ستاد انتخابات نامزدها در مهران تاڪنون هیچ مشڪل حاشیه ای یا امنیتی در این شهرستان برای نامزدها، هواداران آنها و مردم یا مسئولان ایجاد نشده و سخنرانی ها و برنامه های انتخاباتی نامزدها با نظم و هماهنگی های قبلی با مسئولان شهرستان در حال انجام است.

قاسمی افزود: جلسات متعددی با اعضای ستاد انتخابات و همچنین بزرگان و معتمدان شهرستان مهران از ایلات و طوایف و تیره های مختلف ساڪن در این منطقه برای ترغیب مردم به حضور گسترده در این انتخابات برگزار شده است.

فرماندار مهران با بیان اینڪه همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات آرام اما حداکثری در شهرستان مهران آماده است گفت: عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، انتظامی و سایر نیروهای دست اندرکار انتخابات به استعداد ۷۰۰ نفر وظیفه برگزاری این همه پرسی عمومی و مهم را در شهرستان مهران بر عهده دارند.

وی یادآور شد: ۳۱ صندوق  برای دریافت آرای مردم شهرستان مهران در نظرگرفته شده که از این تعداد ۱۴ صندوق ثابت شهری، ۷ صندوق ثابت روستایی و ۱۰ صندوق نیز سیار روستایی و عشایری است.

فرماندار مهران ادامه داد: بر اساس آمار ثبت احوال واجدان شرایط رای شهرستان مهران از جمعیت ۲۹ هزار و ۷۰۰ نفری شهرستان مهران بیش از ۲۰ هزار نفر از آنها واجد شرایط رای هستند.

قاسمی در پایان گفت: البته با توجه به اینکه برخی از مردم استان از سایر شهرستان ها در روز جمعه به زیارت حرم مطهر امازاده علی صالح (ع) واقع در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران می آیند احتمال وجود آرای شناور شهرستان مهران دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ش