ایلام بیدار09:22 - 1398/11/30

معرفی برگزیدگان «کلمات روضه‌خوان» در سه سالگی «بانوی فرهنگ»

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سومین سالگرد تأسیس کانون بانوی فرهنگ و انتخاب برگزیدگان مسابقه‌ی فرهنگی ''کلمات روضه خوان'' روز شنبه سوم اسفند ماه در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با گرامی‌داشت مقام زن, سومین سالگرد تأسیس کانون بانوی فرهنگ و انتخاب برگزیدگان مسابقه‌ی فرهنگی ''کلمات روضه خوان'' روز شنبه سوم اسفند ماه در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

با فراخوان مسابقه کلمات روضه‌خوان, در دهه اول محرم ؛ که مصادف با اواخر شهریورماه می‌شد, دست به قلم‌ها و دوستداران نوشتن, آثار خود را توسط پست الکترونیکی به دبیرخانه بانوی فرهنگ ارسال کردند.

از بین ۲۶۰ داستانک‌ رسیده خانم نیلوفر مالک در بخش انتخاب، داوری را برعهده داشتند؛ سپس توسط داوران اصلی این مسابقه, احسان عباسلو و منیژه آرمین نقد و بررسی شد. و از بین داستانک‌های انتخاب شده, در نهایت دو داستانک برگزیده و از سه داستانک دیگر تقدیر به عمل خواهد آمد و آثار رسیده بررسی می‌شود.

در ساعت ۱۶ همان روز جشن سالروز سه‌سالگی کانون بانوی فرهنگ در فرهنگسرای انقلاب همراه اعضای کانون و مهمانان برپا می‌شود.

مجری این برنامه خانم مژده لواسانی و نماهنگ فعالیت‌های سه ساله این کانون به نمایش گذاشته می‌شود و از کتاب ''دخترخاله‌ها'' نوشته‌ی نیلوفر مالک (از اعضای کانون بانوی فرهنگ) نیز رونمایی می‌شود.

در نهایت این جشن از برگزیدگان ''کلمات روضه‌خوان'' تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/ر