ایلام بیدار08:26 - 1398/11/29

«دست فرمون» محلی برای آزمون و خطای جوان‌هاست/ درگیری 8 ساله برای یک برنامه

کارشناس اتومبیلرانی مسابقه «دست فرمون» گفت: یکی از دلایلی که باعث شد ایده شکل‌گیری این مسابقه رقم بخورد، سردرگمی جوان‌های علاقه‌مند به این ورزش بود.

به گزارشايلام بيدار، «بهنام صفاریان» کارشناس اتومبیلرانی مسابقه «دست فرمون»  درباره اینکه آیا به آنچه از ابتدا در ذهن شما درباره این برنامه وجود داشت، رسیدید؟، گفت: چون این برنامه نمونه دیگری در بین برنامه‌های ایرانی و خارجی ندارد و ما برای اولین بار چنین برنامه‌ای را می‌سازیم، پس آزمون و خطا هم داریم و تقریبا می‌شود گفت به ۹۰ درصد از آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

وی با بیان اینکه این برنامه و ایده شکل گیری آن از سال ۹۰ ذهنم را درگیر کرده است، بیان داشت: بعد از ۸ سال به کمک خداوند و مدیران سازمان صداوسیما توانستیم این برنامه را بسازیم و هیجان، سرگرمی، آموزش و نشاط و ... را همگی در کنار هم در این برنامه داشته باشیم.

صفاریان درباره حضور دیرباز به عنوان مجری این برنامه نیز گفت: کامبیز از دنیای هنر آمده و من از دنیای موسیقی و اتومبیلرانی و همکاری جالبی بین ما شکل گرفته است. شاید برایتان جالب باشد اینکه وقتی روی سن این برنامه قرار گرفتیم متوجه شدیم که هر دویمان در یک هنرستان با یکسال اختلاف سنی در رشته الکترونیک درس خواندیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های پیشین خود در زمینه خوانندگی نیز ادامه داد: در سال ۸۰ کار هنری انجام می‌دادم و بیشتر خوانندگی آهنگسازی می‌کردم و شرکت فرهنگی هنری دارم. منتهی همان زمان‌ها هم ورزش تخصصی‌ام اتومبیلرانی بود.

این کارشناس اتومبیلرانی همچنین درباره هدف از طراحی این مسابقه افزود: یکی از دلایلی که باعث شد ایده شکل‌گیری این مسابقه رقم بخورد، سردرگمی جوان‌های علاقه‌مند به این ورزش بود و قصد داشتیم تا نکاتی درباره فرهنگ رانندگی و ترافیکی را به مردم آموزش دهیم  و از طرفی کاری کنیم تا همه اقشار جامعه و با هر میزان درآمد بتوانند این ورزش را انجام دهند.

وی درباره اینکه چرا از خوانندگی فاصله گرفتید؟ گفت: بعد از دو آلبومی که با کمک برادرم روانه بازار کردیم به این دلیل که شرکت فرهنگی هنری تاسیس کردم و بیشتر فعالیتم متمرکز شد به بخش تهیه کنندگی و برگزاری کنسرت و تولید آلبوم برای تازه واردها به عرصه خوانندگی، از این فضا کمی فاصله گرفتم. 

به گزارش فارس، مسابقه «دست فرمون» به تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامبیز دیرباز از شبکه نسیم بروی آنتن می‌رود. 

انتهای پیام/ر