ایلام بیدار07:41 - 1398/11/27
فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران:

بکارگیری چهار هزار عامل اجرایی و نظارتی در حوزه انتخابیه دهلران

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران گفت: چهار هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی وظیفه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره بر عهده دارند.

به گزارشايلام بيدار،مجید عسگری روز شنبه اظهار داشت: ۲۰۷ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرا در این حوزه انتخابیه مستقر می‌شود که از این تعداد ۱۴۳ شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۷۱ شعبه اخذ رای برای شهرستان دهلران افزود: از این تعداد ۴۱ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار است.

فرماندار دهلران یادآور شد: حوزه انتخابیه دهلران شامل ۱۲ حوزه اصلی و فرعی است که از این تعداد یک حوزه اصلی و ۱۱ حوزه فرعی خواهد بود.

عسگری با اشاره به چهار هزار عوامل اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران تاکید کرد: همه ساز و کارهای لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اندیشیده شده است.

وی رعایت اصل بی‌طرفی، امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از مهم‌ترین ارکان انتخابات برشمرد و اضافه کرد: طرفداران و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات و تمامی برنامه‌های تبلیغی خود را بر اساس قانون و رعایت بایدها و نبایدهای انتخابات و تبلیغات پیگیری و از هرگونه تخریب و اتهام زدن به دیگر نامزدها دوری و اخلاق انتخاباتی را مد نظر داشته باشند.

 

انتهای پیام/الف