ایلام بیدار15:41 - 1398/11/24
"جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:

شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز شکست هیبت آمریکا در منطقه شد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت:شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز شکست هیبت آمریکا در منطقه شدوامروز آمریکایی ها درمنطقه با شکست سختی روبرو شده اند.

به گزارشایلام بیدار، مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی عصر امروز (پنجشنبه) باحضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و استانی در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

سردار "محمد حسین سپهر"جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر ورود به چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب گفت:چهل سال مقاومت ایستادگی دستاوردهای بزرگ شهیدان مااست ،شهدایی که رفتند تا نگذارند یک چاجب از خاک میهن به دست دشمنان بیفتاد،امروزلازم وضروری است که این دستاوردها به نسلهای بعدی انتقال داده شود واین رشادتها تشریح شود.

وی اظهار کرد:امروز اگر شهید قاسم سلیمانی مورد کینه ،حسد وعقده دشمنان بزرگ اسلام قرار می گیرد وبزرگترین کشور استکباری او را هدف قرار می دهد به واسطه دستاوردهایی است که شهید قاسم سلیمانی وشهدای مقاومت به ارمغان آورده است ودشمنان ما از این دستاوردها هراس دارند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود:چهل سال است که دستاوردهای شهدا دشمن را ناامید کرده است ،دشمن طی این چهل سال از هر حربه وظرفیتی برای ضربه زدن به انقلاب نظام استفاده کرده است اما درمقابل اراده وهمت مردم ایران اسلامی نا امید وناکام مانده است.

وی با بیان اینکه بهترین دستاوردشهدا تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بیان داشت:بعداز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما تحریم های ناجوانمردانه ای رابرکشورتحمیل کردند،سعی درایجاد کودتاهای زیادی را داشتند ،ترورهای ناجوانمردانه ای را صورت دادند ،واز همه مهمتر جنگ ۸ساله دفاع مقدس که با پشتیبانی کشورهای زیادی صورت گرفت، اما با توکل بر خدا ورشادت فرزندان این انقلاب همه طرحها وبرنامه های دشمنان نقش برآب شد.

سردارسپهر ادامه داد:یکی دیگر از برنامه های دیگردشمنان ایجاد جنگ و تقابل قرار دادن تمدن اسلامی،درمقابل تمدن غرب بود که با ایجاد جنگ در عراق ،افغانستان ،سپس نقشه برای حمله به کشورعزیزمان ایران اسلامی سعی در حمله به کشورمان را داشتند اما با یک شکست مفتضعانه روبروشدند.

وی بیان کرد :دشمنان فکر میکردند با ترور سردار سلیمانی مرد مقاومت پایان این ماجرا ها خواهد رسید اما ندانستند که حضور میلیونی مردم در استقبال از پیکر مطهر سردارسلیمانی در عراق وشهر های مختلف کشورمان سبب خواهد شد که ترس وشکست در چهره سران امریکایی بخصوص رییس جمهورامریکا نمایان خواهد کرد.

جانشین سازمان بسیج با اشاره به حملات اخیرسپاه به پایگاه نظامی آمریکا درعراق تصریح کرد:این اقدام سبب نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی به دنیا شد وسبب گردید که برای اولین بار آمریکا تسلیم اراده شهدا وحاج قاسم ها شد.

این مقام نظامی با تاکید براینکه ایران دیگر به یک کشور فرامنطقه ای تبدیل شده است اظهار کرد: در جریان حوادث اخیر ما آمادگی حمله به تمام پایگاه های آمریکا را در منطقه داشتیم که اگر خدایی نخواسته آمریکا اقدام متقابل انجام دهند تمام آمریکا با تابوت باید به کشورشان باز می گشتند.

وی ادامه داد:امروز شاهد قدرت حاج قاسم هایی هستیم که در صف مقابله با آمریکا ایستاده اند تا انتقام شهدای شما را بگیرند. دشمنان ما بدانند که اگر علیه ملت ایران تهدید،،تحریم ،صورت دهند دشمنی ملت ما با انان بیشتر خواهد شد وبا مقاومت پایدار این ملت روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/