ایلام بیدار13:20 - 1398/11/23
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

حادثه زمین فوتبال چوار سند مظلومیت ایلام در دفاع مقدس است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حادثه زمین فوتبال شهر چوار در سال ۶۵ سند مظلومیت مردم استان در دوران دفاع مقدس است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در یادواره شهدای زمین فوتیال چوار و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در چوار گفت: حادثه زمین فوتبال شهر چوار در سال ۶۵ سند مظلومیت مردم استان در دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: سال ۶۵ یک سال پرمخاطره نسبت به دیگر دوران دفاع مقدس بود، در این سال هم از لحاظ چالش های سیاسی، راهبردی و هم‌ نگاهی که دولت به جریان جنگ داشت به نسبت متفاوت تر بود.

سردار شاکرمی افزود: باید حادثه زمین فوتبال چوار را به عنوان یکی از یادمان های دوران هشت سال دفاع مقدس با رویکرد مردمی و اجتماعی معرفی کنیم و شاهد عزیمت کاروان های راهیان نور به این‌ منطقه باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام همچنین با اشاره به گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی مصداق بارز انسان کامل بود که در عین داشتن تجارب، علوم و نبوغ جنگی فردی متواضع، خاشع و مردمی بود که حضور بی آلایش و محجوب ایشان در بین اقشار مختلف مردم از وی چهره ای دوست داشتنی و ملی ساخت که ترور مظلومانه و ناجوانمردانه ایشان موجب خشم و اندوه عمیق مردم و مسوولان ایران اسلامی و کشورهای منطقه شد.

سردار شاکرمی اضافه کرد: دشمن گمان می کرد با ترور سردار سلیمانی وی را برای همیشه خاموش می کند در حالی که این شخصیت عزیز در زمان حیات فردی مدبر و تابع محض ولایت بود و بعد از شهادت نیز موجب افزایش و درهم تنیدگی بیشتر اتحاد مردم ایران و منطقه و مسوولان شده و حتی شهادت ایشان نیز موجب برکت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی در منطقه و جهان شد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی ها در عراق تاکید کرد: بعد از سقوط صدام آمریکایی ها قویترین پایگاه خود را از همه جهات در عراق احداث کردند که این مقر آنان توسط نیروهای سپاه پاسداران با عظمت و قدرت تمام در هم کوبیده شد.

 

انتهای پیام/س