ایلام بیدار21:19 - 1398/11/21

افتتاح وکلنگ زنی شش طرح در شهرستان چرداول به مناسبت دهه فجر

همزمان با دهمین روز از ایام دهه مبارک فجر تعداد ۶ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در چرداول افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارشايلام بيدار، در دهمین روز از ایام دهه مبارک فجر معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان چرداول با حضور در مزار شهدای گمنام سرابله به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

محمد نوذری به همراه مدیران کل استان  جهت افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی. آموزشی و خدماتی به شهرستان چرداول سفر کردند 
افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح مهم از برنامه های سفر معاون سیاسی امنیتی استاندار به چرداول بود.
فرماندار چرداول در حاشیه این برنامه ها گفت: برای کلنگ زنی و افتتاح این ۶ پروژه اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل منابع شهرستانی و ملی هزینه شده است.

الیاس فتاحی افزود: برای کلنگ زنی لاین جنوبی بلوار فاتحان میمک به طول یک کیلومتر و شامل جدول گذاری، ساخت سه پل عرضی، بیس ریزی و آسفالت ، پارک خطی به طول ۵۰۰ متر و افتتاح پارک کارمندان در شهر سرابله بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در مورد دیگر طرح افتتاحی در شهر شباب گفت: مدرسه  ۹ کلاسه قلم چی  این شهر در زمینی به مساحت ۱هزارو ۶۲۲متر مربع و در دو طبقه و با مشارکت بنیاد قلم چی و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس  استان و  با اعتبار ۳۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان چرداول: افتتاح فاز اول پارک خرم، افتتاح سیلوی ذخیره  گندم،  کلنگ زنی  مدرسه راهنمائی روستای  دره چپی و افتتاح روکش آسفالت روستای نورآباد  به چم چرود را از دیگر برنامه های امروز عنوان کرد.

در برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی در شهرستان چرداول معاون سیاسی امنیتی استاندار،  کاظم قلم چی  بنیانگذار بنیاد قلم چی کشور،امام جمعه و فرماندار شهرستان چرداول و جمعی از مدیران کل استان و مسئولین محلی  حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ر