ایلام بیدار13:14 - 1398/11/22
امام جمعه چرداول:

پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را منزوی کرده است

امام جمعه چرداول گفت:پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را منزوی کرده است

به گزارشايلام بيدار، حجت السلام احمد امرایی در اجتماع مردم شهرستان چرداول گفت:امام خمینی (ره) اسلام ناب را درایران اسلامی بنیان نهاد وآوازه آن سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد.

وی اظهار کرد:دشمن 41 سال است که علیه ما توطئه ها ودراین راه از انواع توطئه ها استفاده کرده است که با درایت رهبر انقلاب وهوشیاری مردم به بن بست خورده است.

امرایی بیان داشت:باید وحدت داشته باشیم وتا زمانی که همه ملت متحد هستند از هیچ چیزی نباید ترسید.

امام جمعه چرداول با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی گفت: با ریختن خون سردار سلیمانی خون ها به جوش آمد وملت را متحد ومنسجم  کرد که این موضوع باعث وحشت دشمنان شد.

وی در ادامه گفت:پایگاه آمریکایی ها با 35 موشک مورد هجوم قرار گرفت ودولت آمریکا حتی نتوانست به یکی از موشک پاسخ دهد.

امرایی افزود:قدرت آمریکا نزول پیدا کرده ودر حال فروپاشی است که قدرت جمهوری اسلامی باعث شده تا ملت های آزاده از چنگال ظلم استبداد رهایی پیدا کنند وآمریکا هرروز منزوی تر شود.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده تا به پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف دست پیدا کنیم و دشمن سعی در وارونه نشان دادن این پیشرفت دارد ولی نباید فریب توطئه های دشمنان را بخوریم وهوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در صحنه مختلف مانند  22 بهمن ماه شرکت در انتخابات می تواند دشمنان را دستیابی به اهدافشان ناکام گذاشته وبه مسئولین این نکته را یادآوری کند که به فکر معیشت مردم باشند.

 

 

انتهای پیام/ر