ایلام بیدار06:37 - 1398/11/21

داریوش ارجمند: خود را سرباز سردار سلیمانی می‌دانم/ آرزوی دیدارش را در قیامت دارم

داریوش ارجمند گفت: چه خوب شد سردار سلیمانی به دنیا آمد، چه خوب سپاهی شد، چه خوب که ولایی بود و چه خوب که در نهایت شهید شد. ما باید سرباز او در جایگاه خود اعم از رسانه، سینما، هنر و ... باشیم و آرزوی دیدارش را در قیامت دارم.

به گزارشايلام بيدار،آیین رونمایی از کتاب مکتب سلیمانی روز یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار آزادی معاون فرهنگی این سازمان و جمعی از پیرغلامان حسینی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

من درباره همه چیز اظهار نظر می‌کنم اما هنگام سخن‌گفتن از سردار لال می‌شوم

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم اظهار داشت: سخن گفتن از قاسم سلیمانی سخت است من درباره هر موضوعی اظهارنظر می‌کنم و داعیه‌دار هستم اما اینجا وقتی می‌خواهم از سردار بگویم لال می‌شوم.

سینما و جشنواه فجر به برکت خون سردار سلیمانی و همرزمانش است

وی افزود: زمانی که در یک فیلم نقش بازی می‌کنیم متنی به ما می‌دهند که درباره یک شخصیت به ما توضیح می‌دهد و ما به او جان می‌دهیم اما در اینجا باید از کسی بگوییم که او را دیده‌ایم. من دربرابر یک نگاه و قدم سردار سلیمانی هیچ هستم. اگر در سینما و همین جشنواره فجر امسال کاری کردیم به برکت شجاعت و خون سردار سلیمانی و همرزمان اوست.

سردار زمینی نبود وگرنه سرنوشتش این‌چنین نمی‌شد

ارجمند با بیان اینکه ما مردم بی‌معرفتی نیستیم، تصریح کرد: من سردار سلیمانی را عاشقانه دوست داشتم زیرا نگاهش فراتر از نگاه انسان معمولی بود. اخیراً کتاب ذوالفقار را مطالعه کردم که در انتهای آن عکس‌هایی از سردار سلیمانی و همرزمانش بود که نگاه می‌کردم احساسم این بود او روی زمین راه نمی‌رود و اصلاً انسان زمینی نیست والا سرنوشتش این‌چنین نمی‌شد.

 بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی(ع) گفت: در رفتار و نگاه سردار سلیمانی اسراری وجود دارد که درکش برای عقل ما خارج است و نمی‌توان در یک جمله، کلام و کتاب از او گفت و باید سال‌ها از او نوشت.

ما سرباز سردار سلیمانی هستیم و صحنه سینما میدان نبرد است

وی افزود: چه خوب شد که ایشان به دنیا آمد، چه خوب که سپاهی شد، چه خوب که ولایتی بود و چه خوب که در نهایت شهید شد. ما باید سرباز او در جایگاه خود اعم از رسانه، سینما، هنر و ... باشیم و صحنه سینما و روزنامه را صحنه نبرد خود بدانیم.

چقدر این لقب سردار به او می‌آید

ارجمند با بیان اینکه باید بررسی کنیم سردار سلیمانی در این جنگ نرم که هدفش تغییر افراد است، چگونه خود را حفظ کرد، گفت: سردار سلیمانی سمبل معرفت است و چقدر این لقب سردار به او می‌آید. خدا به ما لیاقت شناخت او و برخورداری از سرنوشت او را بدهید.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: سردار سلیمانی هیچ‌گاه از مشکلات و رنج‌هایش گله نکرد و آخر این کتاب نیز آرزوی شهادت کرده بود. خوشحالم شهادتی نصیبش شد که توفقیات بزرگی در منطقه رقم زد.

صبر می‌کنم تا او را در قیامت ملاقات کنم

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این رزوها بارها تصاویر سردار سلیمانی را نگاه کردم تا او را بفهمم زیرا او را از نزدیک ندیدم اما امروز گویی خدمت سربازی را زیر پرچم او بوده‌ام و گماشته او هستم و صبر می‌کنم تا او را در قیامت ملاقات کنم.

انتهای پیام/