ایلام بیدار06:30 - 1398/11/19
استاندار ایلام:

کار ایجاد سه بازارچه مرزی ایلام در اولویت قرار دارد

استاندار ایلام گفت: کار بازارچه های چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در اولویت قرار دارد.

به گزارشايلام بيدار،"قاسم سلیمانیدشتکی"،استاندار ایلام،در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: اگر مدیران معتقد بهخدمتگذاریهستند بایست در عمل این مهم را ثابت کنند و از راه‌ها و روش‌های قانونی کار مردم را راه بیاندازند و اگر در اینمسیرزیرمجموعه‌ها مانع تراشی می‌کنند آنها را ازسرراه بردارند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در مجموع از عملکرد مدیرانراضیهستم، ادامه داد: مدیرانی داریم که خودشان به دنبال کار مردم هستند و در اینراهپیش قدم می‌شوندامابرعکسمدیرانی نیزوجوددارند که باتنگ نظریتصمیمات آنها مانع خدمت رسانی به مردم می‌شود که بایست این رویه را اصلاح کنند.

رئیسستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر راه اندازی بهموقعکار مردم و خدمت به مردمخاطر نشانکرد: اگر مردم نباشند ما هم نیستیم و باید همه تلاش کنیم سرمایه گذاریصورتگیرد، اشتغال ایجاد شود و رونق اقتصادی برای مردم شکل گیرد و مسئولین هم در اینراهباید موانع را بردارند.

استاندار ایلام با اشاره وضعیت مالی کشور بهپروژه‌هایاقتصاد مقاومتی در سال ۹۸ تأکید کرد و گفت: باید پروژه‌هایی کهضرورتو اولویت بالاتری برای استان دارند و دستگاه‌های مربوطه خود توان انجام کار را دارند دردستور کارقرارگیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از رشد ۳۴ درصدی اعتبارات اربعین خبر داد و گفت: در بودجه ۹۹ اعتبارات اربعین به ۸۲ میلیارد تومانافزایش یافتهاست.

سلیمانیدشتکیدر ادامه براهمیتزیر ساخت‌هایاربعین ومرزتاکید کردو گفت: کار بازارچه‌هایچیلات،چنگولهو هلاله شمالی در اولویتقراردارد و بایست از منابعمختلفازجمله اربعین، بحران، منابعداخلیو مرزی برای این مهم استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به آماده شدن زیرساخت‌هایچیلاتوچنگوله، اظهار داشت: زمینه برای ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیزوجوددارد و در این زمینه ما دستورمعاوناولرا گرفته‌ایم.

وی افزود: طرح‌های بسیار خوبی در مرزشکل گرفتهاست، امیدواریمبه سرعتعملیات اجرایی آنها ادامه یابد و البته اعتبارات خوبی نیز در راه است کهانشاء اللهتا اربعین پیش رو این پروژه‌ها به سرانجام برسند.

انتهای پیام/الف