ایلام بیدار07:11 - 1398/11/19
مدیر صنعت معدن ملکشاهی خبر داد؛

تخفیف ۴۱ درصدی عوارض پروانه کسب به مناسبت دهه فجر

مدیر صنعت معدن تجارت شهرستان ملکشاهی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، کلیه اصناف و بازاریان و کسبه که تا پایان بهمن ماه اقدام به تمدید و پرداخت عوارض سالیانه پروانه کسب نمایند، مشمول 41 درصد تخفیف عوارضات قانونى می شوند.

"فرزاد آرمانده"؛ مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی در گفتگو باایلام بیدار، گفت: فجر آفرینان این مرز و بوم با غیرت و مردانگی خود در تاریخ شگفتی بزرگی به نام انقلاب اسلامی آفریدند و تباری را از یوغ استعمار رهایی بخشیدند.

 

وی اظهار کرد: زنان و مردان انقلاب اسلامی از مرگ هراسی نداشتند و دیو سیاه را فراری دادند و ناپاکی ها و بی عدالتی ها را از بین بردند.

 

آرمانده افزود: مردی از تبار پاکی به نام امام خمینی (ره) انقلابی به پا کرد که جهانیان را به وجد آورد که در تاریخ ثبت شده و در اذهان ماندگار است.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی در خصوص نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب گفت: اصناف همواره یکی از تاثیرگذارترین اقشار بوده و هستند و آنها در دوران انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز هم که در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، با اقتدار ایستاده اند.

 

مسئول کمیته اصناف و بازاریان تصریح کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلیه اصناف و بازاریان و کسبه که تا 30 بهمن اقدام به تمدید و پرداخت عوارض سالیانه پروانه کسب نمایند، از 41 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

 

وی یکی دیگر از برنامه های اصناف و بازاریان در دهه فجر را برپایی ایستگاه صلواتی در میدان شهید بهشتی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش