ایلام بیدار08:55 - 1398/11/16
امام جمعه چرداول:

خدمت به مردم بالاترین عبادت ها است

امام جمعه چرداول گفت:از بالاترین عبادت ها خدمت به مردم است.

به گزارشايلام بيدار، حجت السلام "احمد امرائی" در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: هدف از قرار گرفتن در مناصب دولتی باید خدمتگزاری به خلق خدا باشد.

وی اظهارکرد:مردم ایران بهترین ملت دنیا هستند و برای رسیدن به این مرحله سختی‌های زیادی را تحمل کردند و خون جوانان خود را فدا کردند و شایسته خدمتگزاری صادقانه می‌باشند.

امرائی گفت: مردم ایران قدر خدمتگزاران صدیق و واقعی خود را خوب می‌دانند و حضور گسترده مردم قدر شناس در مراسمات سوگواری شهید گرانقدر سردار بزرگ دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده همین موضوع است.

امام جمعه شهرستان ضمن تبریک انتصاب سرهنگ مهدیخانی بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان چرداول بیان داشت: بحمدالله به برکت چشم‌های بیدار کارکنان پلیس امنیت مطلوبی در سطح شهرستان برقرار است و انشاالله این روند با تدابیر فرمانده جدید تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه این دیدار گفت:امیدواریم با تلاش شبانه روزی رضایت مندی و اعتماد مردمی که با ارزش‌ترین پشتوانه برای پلیس است را کسب کنیم.

سرهنگ مظفر مهدیخانی با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار است، افزود:بی اعتنایی به قانون موجب سلب آرامش شهروند می‌شود و پلیس با قانون گریزان بدون مماشات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ر