ایلام بیدار11:20 - 1398/11/16
زئیس صنعت معدن مهران خبر داد؛

پلمپ شرکت غیر قانونی و فاقد مجوز بازاریابی در مهران

رئیس صنعت معرن تجارت مهران از پلمپ شرکت غیر قانونی و فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای بازاریان ایران زمین در شهرستان مهران

به گزارشايلام بيدار، "فرزاد مرادی"، رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت: حسب اطلاعات واصله و بررسی های محسوس و غیر محسوس بعمل آمده شرکتی تحت عنوان بازاریابی شبکه ای با عنوان بازاریابان ایران زمین مدتی بر خلاف آیین نامه نحوه فعالیت بازار یابی شبکه ای در حوزه شهرستان مهران اقدام به فعالیت غیر قانونی و همچنین تبلیغات،برگزاری جلسات متعدد،فروش اجناس،پرداخت مبالغ مالی به بازاریابان خود تحت عنوان پاداش و پورسانت و استفاده وعنوان صنعت،معدن و تجارت را به دروغ جعل نموده بود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به استعلام اخذ شده از سازمان متبوع در خصوص نداشتن مجوز لازم در قالب شرکت بازاریابی شبکه ای و با توجه به هماهنگی بعمل آمده و همکاری  دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی شهرستان مهران با قید فوریت نسبت به جمع آوری و پلمپ محل فعالیت غیرقانونی شرکت بازاریابان ایران زمین اقدام گردید.

 

مرادی افزود: با هر گونه فعالیت های زیر زمینی،بازار یابی شبکه و... که فاقد مجوز باشند وفق مقررات اقدام قانونی با عوامل و شبکه های آن  بعمل خواهد آمد و مردم محترم باید حواسشون جمع باشد که خدای ناخواسته نباید فریب این گونه شرکت های متخلف را بخورند.

 

رئیس صنعت معدن تجارت مهران گفت: از عموم شهروندان مهرانی تقاضامندیم تخلفات حوزه اقتصادی (حقیقی و مجازی) را از طریق سامانه و تلفن ۱۲۴ستاد خبری  اداره صنعت معدن و تجارت و یا با شماره تلفن ۳۳۸۲۶۰۱۱ اتاق اصناف شهرستان مهران گزارش تا موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفته و درصورت صحت تخلف وفق مقررات اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش