ایلام بیدار08:14 - 1398/11/15
از قلب فرانسه تا چرداول؛

مشارکت خیرین ایرانی مقیم پاریس در تامین مسکن نیازمندان چرداولی

مدیر کمیته امداد شهرستان چرداول استان ایلام از مشارکت یکی از نیکوکاران مقیم پاریس کشور فرانسه در تأمین مسکن مددجویان این شهرستان خبر داد.

"خدابنده جمشید زادی" در گفت و گو با خبرنگارايلام بيدار  با بیان این مطلب، اظهار کرد: این خیر نیکوکار به نام «فریبا رضوی» که چندین سال است در زمینه رفع مشکلات مددجویان و ایتام این شهرستان با کمیته امداد همکاری دارد اخیراً نیز در تکمیل یک مجتمع مسکونی هشت واحدی برای مددجویان این شهرستان مشارکت کرده است.

وی افزود: کمک های این خیر نیکوکار شامل تأمین مصالح ساختمانی و نیز برق کشی این مجتمع بوده که این کمک ها بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرداول ابراز کرد: خانم رضوی بیش از هفت سال است که با محوریت خانواده های بی سرپرست و کودکان یتیم با کمیته امداد چرداول همکاری داشته و هم اکنون نیز حمایت تعدادی از فرزندان یتیم مورد حمایت این نهاد در شهرستان چرداول را عهده دار است.

جمشیدزادی ادامه داد: این نیکوکار در طول این مدت علاوه بر کمک های نقدی ماهیانه به این خانواده ها، در زمینه ایجاد اشتغال برای آنان، ساخت مسکن، تأمین لوازم منزل، کمک هزینه تحصیلی و دیگر مشکلات آنان به این خانواده ها کمک می کند.

وی در پایان گفت: کمیته امداد شهرستان چرداول به منظور دستگیری بیشتر از خانواده های نیازمند، با شناسایی افراد خیر و نیکوکار در خارج از این استان، این افراد را در رفع مشکلات خانواده های مددجو مشارکت داده است.

 

انتهای پیام/ر