ایلام بیدار07:59 - 1398/11/14
به مناسبت دهه فجر؛

یادواره شهدای محله علی نظر ملکشاهی برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، یادواره شهدای محله علی نظر ملکشاهی و شهدای مقاومت در حسینیه امام سجاد(ع) شهر ارکوازملکشاهی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، به مناسبت دهه مبارک فجر، یادواره شهدای محله علی نظر ملکشاهی و شهدای مقاومت در حسینیه امام سجاد(ع) شهر ارکوازملکشاهی برگزار شد.

 

حجت الاسلام "سیدعلی حسینی احمدفداله"، امام جمعه ملکشاهی در این مراسم گفت: شهید کسی است که برای رضای خدا جانش را در دست می گیرد و برای دفاع از ملتها به پا می شود.

 

وی اظهار کرد: هدف اصلی شهید از جهاد فی سبیل الله رضای خدای تبارک و تعالی است که در راستای این هدف والا، دفاع از جامعه و دفاع از آب و خاک وجود دارد.

 

حسینی افزود: دفاع از ارزشهای اسلامی و دفاع از همه مظلومان عالم، هدف مجاهدان و ایثارگران و شهدای ما است و هرجا مظلومی در عالم وجود داشته باشد، وظیفه و تکلیف دینی ما است که دفاع کنیم.

 

امام جمعه ملکشاهی گفت: شهید مهاجر الی الله، مجاهد فی سبیل الله و مقاتل فی سبیل الله است.

 

 

"اسدالله تولیده"، مدیرکل بنیادشهید استان ایلام در این مراسم گفت: ما قبل از انقلاب تحت سیطره دو قدرت شرق و غرب بودیم.

 

وی اظهار کرد: امام راحل(ره) هیمنه دو قدرت شرق و غرب را بر هم زد و انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

 

تولیده افزود: امام خمینی(ره) راه مبارزه را باز کرد و ما را به سمتی هدایت کرد که همه کار برای رسیدن به اهداف و ارمان انقلاب اسلامی باشد.

 

مدیرکل بنیادشهید استان ایلام  با اشاره به انتقال فرهنگ شهادت به سراسر جهان گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت به سراسر عالم تکثیر می شود و این راه پرافتخار در راه عالم گیر شدن است.

 

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون و مرهون رخود شهدا دانست و افزود: سرافرازی و قدرت و بالندگی ما از خون شهدا است.

 

 

"خیدان جواهری"، مدیر بنیادشهید شهرستان ملکشاهی نیز در این مراسم گفت: در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی، علی رغم همه تهدیدها هرسال نظام ما به سان یک درخت تنومند در عرصه های جهانی حضور دارد.

 

وی اظهار کرد: در هرجا و هر محفلی که به یاد شهید و نام شهید است از یک صفا و صمیمیت خاصی برخوردار است.

 

جواهری افزود: امروز اقتدار ابران اسلامی و هر آنچه که داریم از برکت خون شهدا و ایثارگران است.

 

 

 

انتهای پیام/ش