ایلام بیدار09:24 - 1398/11/13
در نشست خبری عنوان شد؛

تشریح ویژه برنامه های دهه فجر در صداوسیمای ایلام

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در نشست خبری ویژه برنامه های مربوط به دهه فجر و انتخابات را تشریح کرد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد بازوند"، مدیرکل صداوسیمای مرکزایلام در نشست خبری به مناسبت دهه فجر و انتخابات گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلابی هستیم که بزرگ‌ترین رویداد قرن بیستم بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور توده‌های مردم به پیروزی رسید و به‌صورت توأمان «استبداد و استکبار» را هدف قرارداد و به آن غلبه کرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در بُعد ساختاری با تمام انقلاب‌های بزرگ متمایز است.

بازوند افزود: انقلاب اسلامی تز تمام انقلاب‌ها را به هم زد و با دست آورده‌ای درخشان خود وارد چهل و یکمین سال پیروزی شده است و بر ما است تا دستاوردها و خدمات این انقلاب مردمی که بر اساس «ایمان و ارزش‌های دینی و معنوی» به پیروزی رسیده است را تبین کنیم.

بازوند با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: ایمان به اسلام، احیاء استقلال ملی ایران، با شعارهایی چون «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» در سطح دنیا ویژگی انقلاب ایران است.

مدیرکل صداوسیمای استان ایلام در ادامه حضور مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب را نعمتی ارزشمند دانست و گفت: مردم در تمامی اتفاق‌های بعدی اعم از تعیین ساختار نظام سیاسیِ برآمده از انقلاب، تدوین قانون اساسی، انتخاب مسئولین عالی‌رتبه و حل مسائل پیشروی انقلاب و کشور مستقیماً حضور و نقش داشته‌اند. امری که در سایر انقلاب‌ها با این کیفیت و گستردگی وجود نداشته است.

وی یادآور شد: گام دوم انقلاب را محور برنامه‌های تدوینی صداوسیما در دهه مبارک فجر قرار داده‌ایم و برای اجرایی شدن مفاد گام دوم انقلاب بیش از 5000 دقیقه برنامه تدوین‌شده است.

بازوند توانایی‌های جمهوری اسلامی را در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز به یُمن انقلاب اسلامی تنها کشوری هستیم که بعد از جنگ جهانی دوم قرارگاه‌های آمریکا در جهان را ناامن کرده‌ایم.

وی با اشاره با انتقام سپاه پاسداران از آمریکا در پاسخ به شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در دامن خود فرزندانی را پرورش داده است چون شهید طهرانی مقدم و سپهبد سلیمانی که امروز حاصل تفکر آنان شکست هیمنه آمریکا در جهان است.

بازوند در ادامه ضمن بیان آمادگی برای تعامل با اصحاب رسانه استان در یک محیط صمیمی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

انتهای پیام/س